Spontankjøpunboxing

Medlem
30. mars 2011
Sted
Oslo
Dette er en klokke som har blitt en hit, kanskje spesielt no-date versjonen, men jeg personlig liker et lite datovindu. Det er kanskje absolutt den klokka jeg kan komme på, av de mer kjente klokkemerkene, som virkelig gir "bang for the bucks". Den er robust, klassisk, retro og rett og slett en klokke med mye tilstedeværelse på hånden. Boksen i seg selv er way beyond prisen på uret, og jeg må si at denne klokken overrasket meg mye i forhold til forventningen.

Dette er ikke en klokke som skal bli i samlingen. Bare en kjøp-salg flørt. Den er interessant nok til at jeg vil flørte med den i noen måneder. I utgangspunktet skulle vi ha et par one-night stands. Det var vi begge enige om, men nå, litt mer. Jeg skal være ærlig nok til å si at jeg kjøpte denne utsett til en veldig hyggelig pris og har allerede en kjøper tror jeg. Svoger skal få den samme prisen om han ønsker den, men først skal jeg ha den litt på vårparten.

Stoor boks
0367F1BB-orig.jpg

Velkjent klokke
EB592805-orig.jpg

Helt strøkent eksemplar
CF2BBBBF-orig.jpg

Til slutt en WS
4058A7D0-orig.jpg

Har forresten bursdag i dag, jippi 29år!

Gratulerer så mye, både med dagen og bursdagen!
Du flørter nå med en gammel flamme hos meg. Jeg får se om det blir noe mer mellom henne og meg enn bare avstandsforelskelse :D

Grattis TK!
Denne unboxingen har alle regn til spontanitet:
Naken fot i bilde,
Søppelpose og
Vaskekurv :)

Kongeklokke anyhows, må sinat du stort sett stoltserer med upåklagelig god ursmak

Gratulerer med dagen og klokke! LLD er en klokke jeg godt kunne tenkt meg. Det virker ikke som den har noe reell konkurranse i dette prissegmentet :)

Gratulerer med ny klokke.. Den var kjempe fin..

Og gratulerer med dagen.. Håper du får en fin dag.. :) :) :)