Spottet et kjent og kjært emblem på Stabekk idag. Noen lokale Paneristis mon tro??

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
1b5ed113.jpg

Til og med min gamle hålk har en sånn i bakvinduet.;)
Noen som vil ha et nesten makent klistremerke?
Jeg har et par til overs.

Joda, jeg kjører en Audi, en 2011mod, men dessverre ingen A7! :(

Ergo er det nok ikke meg selv jeg har spottet,- men vedkommende var på samme loppis som meg på Stabekk vgs nå sist søndag.

Mht til klistermerkene, så har jeg fortsatt noen igjen..... ;)

Joda, jeg kjører en Audi, en 2011mod, men dessverre ingen A7! :(

Ergo er det nok ikke meg selv jeg har spottet,- men vedkommende var på samme loppis som meg på Stabekk vgs nå sist søndag.

Mht til klistermerkene, så har jeg fortsatt noen igjen..... ;)

Jeg kunne tenke meg et for "vogna" mi !
(Bor på Haslum)

Har du en Panerai kan du sende meg en PM med ditt navn og adresse, så får du et gratis.

Har du derimot ikke en Panerai, koster merket kr 500.- ;)

Livet blir ganske tomt uten Panerai !:)
Spøk til side :
PAM00359, case number: OP6816, individual no.: BB1445934
Kjøpte den i høst og den er min absolutte favoritt !

Fruen ønsker seg en PAM også, hadde vært og sett på en Baume & Mercier på Protid i Sandvika men fant ut at det ga ikke "kicket" så da blir det å finne en PAMmed mindre kasse.

PM sendt

Fruen ønsker seg en PAM også, hadde vært og sett på en Baume & Mercier på Protid i Sandvika men fant ut at det ga ikke "kicket" så da blir det å finne en PAMmed mindre kasse.

PAM 049 (hvit dial) eller PAM 048 (sort dial) er begge 40mm ... og med en lekker krokodillerem er disse helt nydelige som damemodeller.

Sett også noen av disse på nettet med 3. partsremmer laget av skinn fra LV vesker en perfekt rem for en kvinne!

Panerai på kvinner er et vakkert syn ... just go for it :)

tigergutt

Sjekk ut The StrapSmith, han lager disse på bestilling.

tigergutt

Da blir det nye remmer til min 359 !
jeg må ha litt ekspert hjelp vedr 049 og 050 (på Blocket)
det ser ut som 049 har matt kasse og polert kant mens 050 har helpolert kasse, ellers ingen visuell forskjell, eller tar jeg feil ? Den som er avertert på blocket ser ut som den har matt kasse.. (altså ikke en 050 som avertert)forvirret eller er det bare jeg som surrer ???:oops:

Dette ble off topic, sorry