Støttemedlem 2010 – Tidssonen donasjon! (større innboks m.m.)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.290
Sted
Fredrikstad
Siden spinkle oppstartsmåneder sent i 2007, fremstår Tidssonen i dag som et selvsagt samlingssted for norske ur- og klokkeinteresserte. Vi kjennetegnes i dag av en lojal og svært kunnskapsrik gruppe unge og eldre medlemmer, med en foreløpig topp på 750.000 sidevisninger på en måned har Tidssonen vokst både i størrelse og kvalitet. Ønsket vei videre er vel lett å tenke seg: Enda flere brukere, bedre og høyere aktivitet!

Tidssonen har en visjon om å være en ressurs for økt kunnskap og engasjement rundt interessen vi alle brenner for. Større interesse og etterspørsel blant den jevne nordmann kan på sikt føre til et mye rikere og spennende tilbud av klokker og ur i det norske markedet – en situasjon jeg tror vi alle ville satt pris på.

Drift og utvikling av Tidssonen har til nå vært finansiert av undertegnede. På inspirasjon fra tilsvarende utenlandske sider, gis det nå mulighet til å gi litt tilbake (og samtidig få et par privilegier som takk ;)).


Fordeler som støttemedlem
Donerende medlemmer vil i gave få tittelen ”Støttemedlem 2010”. I tillegg økes kapasiteten i ditt meldingssystem (PM, innboks og sendte meldinger). Denne økes fra 100 til hele 1000 meldinger!, og vil vare ut kalenderåret donasjonen er gitt.

Det velges å ikke sette noe fast beløp for donasjoner i denne omgang. Som en uformell pekepinn kan vel ikke en hundrelapp sies å være urimelig, og de som ønsker å gi mer er selvsagt svært velkomne til å gjøre det! Det bør dog presiseres at verken donasjonen i seg selv (eller dens størrelse) skal føles som noe press.


Hvordan gjøre en donasjon
For å gjøre en donasjon, benyttes linken nedenfor. Trykk deretter på ”Donate” knappen. Denne vil sende deg videre til PayPal, og du får valget mellom å benytte din PayPal konto eller gjøre donasjonen ved hjelp av kreditt- eller debetkort. PayPal er for øvrig en sikker og velprøvd løsning som anvendes av flere seriøse aktører (inkl. eBay).






HUSK Å FYLLE INN BRUKERNAVN I FELTET FOR DETTE.
Dette får du mulighet til å gjøre etter du har trykket ”Review Donations and Continue”. Dette gjøres for å lettere identifisere dere som donerer. Donerende brukere vil bli ”oppgradert” fortløpende. Dersom det skulle oppstå noen problemer, ta kontakt på PM eller på epost: donasjoner@tidssonen.no

Bildet ser slik ut:
brukernavn.jpg




Avslutningsvis vil jeg takke alle brukere for deres aktivitet og oppmerksomhet, og håper flest mulig vil benytte anledningen til å gjøre en liten donasjon!

Jon Henrik ”Juice”
Tidssonen.no
 
Da får jeg begynne:)

(jeg har kjøpt meg fri i fra alle mine synder nå, right?)
 
Done!
Og benytter anledningen til å takke for et glimrende tiltak. Jeg vet hvordan det er å være primus motor i entusiastsaker, og det kan til tider føles noe ensomt (i alle fall den kjipe delen av det).
 
...skulle bare mangle..GO Sonen...

PS! er forøvrig mektig imponert over Mathjeld som står opp 0530 for å donere til sonen...:)
 
+1

Takk for godt forum. I det stummende mørket av galskap, lidenskap og generelt begjær er det godt med et fyrtårn hvor man kan søke kunnskap og forståelse hos likesinnede.

Good work!
 
Da var det gjort. Jeg trenger en støttekontakt etterhvert. Noen som melder seg frivillig?
 
Får man oppnevnt egen støttekontakt også, som Marius spurte etter?? :p

Tror neppe noen her på sonen kan gi noe støtte for WISitisen vi lider av. Men vi er i det minste sammen på veien mot personlig finanskrise og ødelagte forhold! :D

Takk til alle som har bidratt til nå! :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.