Støttemedlem 2010 – Tidssonen donasjon! (større innboks m.m.)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er interessant å se at det ikke bare er gutta med hundre- (og tusen-)vis av poster som gjerne vil støtte TS - mange av dem som ikke deler skrivekløen til visse andre har bidratt. Det synes jeg er kult, og gir et hint om at Tidssonen leses og følges av mange som ikke er så synlige i hverdagen her.

Bra greier, dette lover godt for Tidssonens fremtid!
 
Det er interessant å se at det ikke bare er gutta med hundre- (og tusen-)vis av poster som gjerne vil støtte TS - mange av dem som ikke deler skrivekløen til visse andre har bidratt. Det synes jeg er kult, og gir et hint om at Tidssonen leses og følges av mange som ikke er så synlige i hverdagen her.

Bra greier, dette lover godt for Tidssonens fremtid!

Helt enig med deg der Krille. :D
 
Sånn!
Da regner jeg med at jeg har kjøpt meg frikort for noen fremtidige krasse meldinger, ufinheter og noen vulgære innlegg foretatt i bedugget tilstand.:oops:

Dette kan trekkes fra på skatten...right? ;)
 
Om teknologien fra det relativt store utland fungerer, så skal det være et aldri så lite bidrag på vei fra meg også nå.

Forøvrig er det på sin rettmessige plass å gi solid honnør til Juice og gode medhjelpere for initiativ og innsats bak denne nettsiden.

Uten disse - og ikke minst bidrag fra de mange innsiktsfulle medlemmer her ute - ville jeg ikke kunne fått del i mang en nyttig (og litt unyttig) kunnskap om disse fascinerende urverkene.

Lykke til videre!
;)
 
Da har jeg også donert, men fikk av en eller annen grunn ikke mulighet til å fylle inn brukernavn:(
 
Da har jeg også hengt meg på. Takk for en flott side. Du fortjener all den rosen du får, samt det er på sin plass med en donasjon for den innsatsen du legger ned i tidssonen:D

Mvh
Anders
 
Da har jeg også støttet litt opp om forumet som jeg har stor glede av å lese hver dag.
Fikk ikke registrert brukernavnet mitt.

HPB
 
Beklager at det har gått litt tregt med oppgraderingen av donerende brukere de siste dagene. Har hatt begrenset tilgang til internet, men dette er nå OK.

Takk til alle som har bidratt! :)
 
Denne tråden gikk meg visst hus forbi (traff midt i høstferien). Men penger er på vei, og tråden herved bumpet :)

Takk for et ypperlig forum!
 
Takk takk :)

Har mottatt flere donasjoner fra flere som også ikke har skrevet noe innlegg i denne tråden. Takk til alle! :) Moro å se at ballen holdes rullende!
 
Takk takk :)

Har mottatt flere donasjoner fra flere som også ikke har skrevet noe innlegg i denne tråden. Takk til alle! :) Moro å se at ballen holdes rullende!

Da har jeg også satt over noen slanter;)

Spørsmålet er vel hvilken klokke disse donasjonene skal gå til å finansiere:mrgreen::mrgreen::mrgreen:?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.