Er i noe av samme situasjon som trådstarter her. snart 3 barn i huset,så større bil måte inn nå.
Vi valgte ny Superb med 150hk bensin. baksetet er STORT
Vi valgte ny Superb med 150hk bensin. baksetet er STORT
Kan jeg spørre av nysgjerrighet om det var dagens eller forrige generasjon Octavia? Hadde nøyaktig samme erfaring som deg i den gamle (og jeg er 180 på en god dag), men hadde jo håpet at den nye var mer rommelig.Jeg har fått testet setene i svigerfars v70, og der er det akkurat plass i lengden med det store barnesetet på førersiden. Har prøvd en Octavia også men der var det ikke håp, kom ikke inn i bilen engang. Så da blir det leiting etter xc70 fremover.
Det er vel kanskje dagens modell, 2014 eller 2015. Den ser stor ut men mistenker at plassen er i bagasjerommet.Kan jeg spørre av nysgjerrighet om det var dagens eller forrige generasjon Octavia? Hadde nøyaktig samme erfaring som deg i den gamle (og jeg er 180 på en god dag), men hadde jo håpet at den nye var mer rommelig.
Det er vel kanskje dagens modell, 2014 eller 2015. Den ser stor ut men mistenker at plassen er i bagasjerommet.Kan jeg spørre av nysgjerrighet om det var dagens eller forrige generasjon Octavia? Hadde nøyaktig samme erfaring som deg i den gamle (og jeg er 180 på en god dag), men hadde jo håpet at den nye var mer rommelig.
Bestillt ny. Never change a winning team.Ser den er nevnt i en bisetning, men slår og eit slag for Subaru Outback. Har kjørt 84000 feilfrie km med min siden kjøpte den ny i juli -13. Nye modellen er bedre på alt, så....
Enig der. Men begynt å bli såpass dyre at mye annet i samme prisklasse. Ustoppelig slagordet kan eg dog skrive under på. Står aldri fast!Slår et slag til for Subaru. Driftssikre saker
Kjører superb på tredje året, meget godt fornøyd. Barnesete og bikkjebur, svelger mye bagasje utover det. Sjekk utstyrslista på denne kontra konkurrenter, får mye som standard.
Det bør gå, da Superb er bredere i baksetet enn min Mondeo, og der går det med tre seter i bredden. Riktignok må man skreddersy setetypene, og samtlige må festes med belte, men det går.
Om du leser mitt svar overfor, så sier jeg nettopp det - at det går med tre seter i bredden om de er skreddersydd ift. hverandre, og festet med sele.
Så nei, det går nok ikke med IsoFIX i Superb heller.