Godt spørsmål.Er det et spesielt norsk fenomen at Daytona i stål er så etterspurt?
Sannsynligvis ikke.
Og da kommer neste spørsmål:
Hvorfor øker ikke Rolex produksjonen på en modell som tydeligvis kan omsettes for betydelig mer enn nypris så snart den har forlatt AD?
Er det et spesielt norsk fenomen at Daytona i stål er så etterspurt?
Sannsynligvis ikke.
Og da kommer neste spørsmål:
Hvorfor øker ikke Rolex produksjonen på en modell som tydeligvis kan omsettes for betydelig mer enn nypris så snart den har forlatt AD?
Jeg har fått med sort skive. Ventet lenge på den med hvit skive men pga færre leveranser av hvit skive til AD så ble det 116500 med sort skive i stedet. Fikk denne i juli 2018.Blåser liv i denne tråden igjen, iom at AD’r fremdeles hevder at det er total tørke på leveranser av 116500.
Samtidig så ligger det 6 stk. for på salg på Finn og som har ligget en stund (#fantasipriser).
Jeg var selv litt sein med å bestille, men fikk min med hvit skive for noen måneder siden, etter da å ha stått 10-11 måneder på «listen».
Andre som har fått sin Ceratona siden sist denne tråd ble oppdatert?
Jeg har fått med sort skive. Ventet lenge på den med hvit skive men pga færre leveranser av hvit skive til AD så ble det 116500 med sort skive i stedet.