Stavanger GTG

Dato for GTG

  • 24.02

    Stemmer: 7 77,8%
  • 03.03

    Stemmer: 4 44,4%

  • Antall stemmer
    9
Vel gjennomført GTG igår, at det ble sent tyder på at vi hadde det gøy ;)

Tok noen få bilder også innimellom:

IMG_5153.JPG


IMG_5158.JPG


IMG_5157.JPG


IMG_5154.JPG


IMG_5152.JPG


IMG_5156.JPG
 
En liten funfact (JW blue label)

En av forskjellene på single malt whisky og blended er hvordan glasset ser ut dagen derpå.

Blended whisky har ofte tilsatt farge og snaksessenser. Dagen etter vil glasset ha rester av dette, gjerne et syltynt lite brunt lag helt i bunn av glasset. Glass brukt til single malt derimot ser til sammenlikning ubrukt ut.
 
Satt dere å bælmet blue label og tuklet med klokker?:eek:
Dammit.

Rent whiskymessig ble det bælmet flere godsaker. highland Park 18, Jura 21 +16, blue label, ardbeg 10 og glenkinchie 12 samt den eldgamle Glenfiddichen jeg var dum nok til å åpne som nå må drikkes opp.

Mye bra øl også. ca 40 flasker fra polet jeg aldri hadde prøvd. Mye godt her og. @Jone hadde også med noen hjemmebrygg som var en hyggelig overraskelse.

Begynte som GTG kl.18:00 og maxitaxien som kom 03:00 var sikkert i tvil om han skulle kjøre folk hjem eller ned til fyllesarresten...
 
Denne gikk meg hus forbi til midten av sist uke når jeg ble gjort oppmerksom på tråden. Denne helgen har vært stappa med eventer, kurs og skit, men skal gjøre alt jeg kan for å stille neste gang! Du får hjelpe med å gi meg en heads up i god tid neste gang @Jensen92 :D

Så ut som en mega herlig kveld!
 
  • Liker
Reaksjoner: Jensen92 og Jone