Stjålet: Rolex Submariner 114060

EAS

Medlem
26. juli 2010
Innlegg
108
Hei Allesammen.

Vet ikke om dette er riktig fora å legge denne i men en nær venn ble frastjålet sin Sub no date i går kveld på et utested i Oslo (F6 i Frognerveien i Oslo) 13' modell solgt hos Lervik. Kommer tilbake med serienummer. Finnerlønn er 10.000kr. Så hvis noen kommer over en "litt for" billig klokke av denne typen vennligst ta kontakt.
 
Redigert:
Serienummer ser ut til å være : 82A82162. Fint hvis noen kan hjelpe å tyde dette hvis det bare er deler av dette som er selve nummeret

Tips som fører til at klokken kommer til rette premieres som sagt med 10.000kr.
 
Hvordan er det mulig at din "venn ble frastjålet sin Sub no date i går kveld på et utested i Oslo..." ???
Ga han den ifra seg bare sånn?
Jeg må bare spør siden jeg forstår ikke helt hvordan det kan bli mulig midt i en utested...:confused:
"Gun-point" i en mørk gate kunne jeg forstår litt bedre...
Kan jeg spør, eller er det for irrelevant der?
 
Hvordan er det mulig at din "venn ble frastjålet sin Sub no date i går kveld på et utested i Oslo..." ???
Ga han den ifra seg bare sånn?
Jeg må bare spør siden jeg forstår ikke helt hvordan det kan bli mulig midt i en utested...:confused:
"Gun-point" i en mørk gate kunne jeg forstår litt bedre...
Kan jeg spør, eller er det for irrelevant der?


+1
 
Til dere som er nysgjerrig, dette var ikke et ran. Noen har antageligvis tatt klokken av hånden til vedkommende i et uoppmerksomt øyeblikk. Det var alkohol inne i bildet.
 
Som du kan lese i linken jeg postet oppover, Rolex tyveri eller "pickpocket" virksomhet er en industri på internasjonalt nivå.
Siden den er lett gjenkjennelig av alle og lett videresolgt med god omsetning på svart marked...
En del folk er allerede død fordi de hadde en Rolex på armen på feil plass og på feil tid.
Din kompis var heldig på noen måte: Han gikk hjem uten noen skramme...
Jeg kjent en amerikansk som sluttet å bruke Rolex etter at han, sin frue og sin 16 års datter ble siktet i trynet med en revolver av en skjelvende addict rett foran en bank i New-York midt på dagen: Fordi han hadde en synlig steel/gold sub.
Han ga sin sub...Heldigvis alt "gikk greit".
Death of a Rolex theft victim | Thiefhunters in Paradise
 
Spor som fører til at uret kommer til rette belønnes med 20.000kr. Telefon 9863 0863
 
du må be kompisen din ringe Lervik, slik at serienr blir flagget. hvis klokken noen gang sendes til reperasjon så blir den konfiskert