Stjålet ur hos Urmaker Alf Lie

Dette var triste nyheter! Har prøvd denne på armen selv, og forstod det slik at den tilhørte en kunde og bare var inne for litt shining

What?! Leverte selv Rolex'en til service hos AL i forige uke og håper (og tror) at så ikke er tilfelle. Håper også AL holder rutinene skarpe så kunders eiendeler sikres etter alle kunsters regler.

What?! Leverte selv Rolex'en til service hos AL i forige uke og håper (og tror) at så ikke er tilfelle. Håper også AL holder rutinene skarpe så kunders eiendeler sikres etter alle kunsters regler.

My point exactly! Hvorfor er privateide ur gjenstander for prøving hos andre kunder? Snodig.

(tar forbehold om at jeg har misforstått nå, hvis det er slik at alle som har prøvd denne IWCen prøvde den før den ble solgt..)

Klokken det er snakk om var uansett til salgs så at det er rom for å prøve den er vel helt naturlig?

Det er da naturlig at klokker man har inne for service ikke er ute i butikken på armen til kunder.

Klokken det er snakk om var uansett til salgs så at det er rom for å prøve den er vel helt naturlig?

Det er da naturlig at klokker man har inne for service ikke er ute i butikken på armen til kunder.

Ja, det er helt naturlig, til begge spørsmål. Regnet med at klokken var for salg, og da er det jo helt på son plass at den kan prøves og sees på:)

Også helt fint at klokker på service holder seg på Urmakerbenken;) Tipper AL har kontroll på hvordan ting skal håndteres:)

Jeg får vel oppklare litt her.
Det gjeldende uret var til salgs for en kunde og var ikke inne kun for service. Uret var nylig servisert hos IWC og det var snakk om en eventuell poleringsjobb, hvis kjøper ønsket dette.
Kunders ur som er inne til service blir selvsagt ikke stilt ut i utstillingen og prøvd av andre kunder.

Mvh
Villi Nordfjord
Urmaker Alf Lie

Jeg får vel oppklare litt her.
Det gjeldende uret var til salgs for en kunde og var ikke inne kun for service. Uret var nylig servisert hos IWC og det var snakk om en eventuell poleringsjobb, hvis kjøper ønsket dette.
Kunders ur som er inne til service blir selvsagt ikke stilt ut i utstillingen og prøvd av andre kunder.

Mvh
Villi Nordfjord
Urmaker Alf Lie

God - og viktig - presisering!

Håper forøvrig uret kommer til sin rett igjen så snart som mulig.