Stor boks åpnes

Jeg elsker 111. Gratulerer!
Du behøver ikke å vente helt til sommersesongen for mer armtid. Du må bare kjøpe deg noen skjorter med videre ermer!

Gratulerer Tom! Nydelig 111! Velkommen i "klubben" :)

IMHO skal ikke en PAM gjemmes bort under skjorten, men vises frem skamløst :D Så ikke la den gå i dvale ;)

Det er bare å slenge seg i rekken av gratulanter og frem i lyset med den og ikke under skjorten :D

Knalltøff Pam! Gratulerer så mye:)...Og som flere sier.Ikke la den ligge!

Jeg elsker 111. Gratulerer!
Du behøver ikke å vente helt til sommersesongen for mer armtid. Du må bare kjøpe deg noen skjorter med videre ermer!

Ser ut som jeg har misforstått litt:p
Den dukker nok opp under "Dagens klokke" med jevne mellomrom gjennom vinteren:)

Når (...og ikke hvis) jeg får spart opp midlene og goodwillen til å kjøpe meg en PAM mistenker jeg at denne modellen kommer til å være en høyaktuell kandidat!

Stor grattis!

Skjønner godt at den er en aktuell kandidat ja. Sandwich, håndtrukket, gjennomsiktig baklokk etc gjør den til en fullverdig pam imo. Hadde en 312 tilgjengelig til en fornuftig pris ogå. Etter en tur til AD og prøving av begge samtidig var jeg ikke i tvil. Det virket som 1950 kassen var noe større og lå dårligere på min arm. Om det med størrelsen stemmer vet jeg ikke, det var bare en følelse jeg fikk. Lykke til med begge fundingprosessene. :D

Forøvrig takk for alle gratulasjoner.

Gratulerer så mye, nydelig!

Fikk gleden av å prøve en 111 på armen tidligere i år, og det ga meg et helt annet syn på Panerai (trying is believing). Det er noe veldig tiltrekkende med den klokken der :)