Stowa Flieger

Medlem
3. sep. 2012
Sted
Bergen
Driver og tenker på om jeg skal kjøpe en siste klokke før jeg blir student igjen i januar.

Har lenge tenkt på en Stowa Flieger, men jeg hvet ikke helt hvordan skive jeg skal velge. Med eller uten Stowa logoen, og om jeg vil ha dato eller ikke.

Noen her som har eller har hatt en? Tenkte litt på hvordan størrelsen er siden den bare er 40mm, kanske litt i miste laget?

Setter pris på synspunkt :)

Ha en forsatt fortreffelig dag.

Kjøpte en her på forumet for ikke mange månedene siden uten logo og dato, skulle jeg valgt på nytt i dag hadde det blitt samme klokken :cool:

Skiven er ren og pen uten noe tull;) Størrelsen syntes jeg er perfekt, men her er vel smaken litt subjektiv.

legger ved et bilde i fra dagens

029611ad-2d36-80e2.jpg

Jeg har en m/ logo og dato, og det er den klokken jeg bruker mest. Størrelsen og vekten er etter min smak perfekt - jeg hadde en 45mm Laco B-Uhr før og da så jeg ut som en klovn. Helt umulig å bruke sammen med en skikkelig skjortemansjett var den også.

Med eller uten logo er vel en ren smakssak. Selv synes jeg at Laco kler no-logo bedre enn Stowa siden de er betydelig mer tro mot originalene, men ser også at no-logo er klart mest populært på Stowa-forumet.

Med eller uten dato, derimot, kan jeg hevde en viss logikk i: uten logo = uten dato (for å holde skiva mest mulig original) og med logo = med dato (komplikasjonen er nyttig på en moderne klokke, og dessuten er den på urverket uansett).

Veldig mye klokke for pengene uansett. Bruker min logo/dato stort sett på original svart alligatorrem m/ deployant og er kjempefornøyd.

Glemte og si at jeg bestilte en Stowa Flieger. Endelig kom mailen på at den snart var klar for levering:)
Gleder meg, så om ett par ukers tid så kommer det en unboxing:) .

Her er min med logo på "James Bond" Nato, men den trives best med skinnreim.

006_zpsf30cc47f.jpg

Det er en fin bruksklokke. Pen og passe stor. :)

Update:)
Siste mailen jeg fikk sa den ville bli levert om en 2 -3 ukers tid, men for ikke så lenge siden så fikk jeg mail fra fedex at en pakka fra Stowa var på vei:)

God overakelse etter en lang dag på skolen:)