Stowa Marine Orginal

Et lite spørsmål.

Hvordan er det egentlig med service og reperasjon på merker som Stowa og Sinn. Disse selges jo ikke oss norske AD, er det noen hindringer i forholdt til å få de reparert i Norge? Eller bruker de såpass kjente urverk i klokkene sine, at det ikke blir noe problem?

I forhold til service og reperasjoner i garanti-tiden, så er det sikkert en utfordring å få gjort dette i Norge siden det ikke finnes norsk AD, men Stowa og Sinn bruker kjente ETA-urverk som jeg vil tro de aller fleste urmakere er kjent med.

Hva som skjer når ETA skrur igjen urverkskrana er ikke godt å si, men Stowa kommer i følge ryktene til å gå over til Durowe-urverk. - Uansett så tror jeg det er en smal sak for urmakere å få servicetegninger av de fleste urverk.
 
Et lite spørsmål.

Hvordan er det egentlig med service og reperasjon på merker som Stowa og Sinn. Disse selges jo ikke oss norske AD, er det noen hindringer i forholdt til å få de reparert i Norge? Eller bruker de såpass kjente urverk i klokkene sine, at det ikke blir noe problem?

I.h.t Stowa er det bare å sende klokka tilbake for evt. reparasjon eller service.
Hvis den trenger reparasjon i garantipreioden vil de refundere alle utgifter ifm forsendelse. :D
De har jo også rykte på seg for å ha glimrende kundeservice.
 
Her er en til salgs

Her er en fin til salgs :p

http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=4950596&rid=0

DSCN1638.jpg


Fine ur, kan tenke meg en jeg også....eller en Nomos.

mvh
Jarl