Stowa

Medlem
9. aug. 2010
Innlegg
35
Sted
Bergen
Er det bare meg, eller er dette en nydelig klokke til 421 euro..? (614 m COCS-verk!):razz:

b3.jpg
 
He, he - la ut feil bilde - mente å legge ut med skinnreim. Syntes nok selv at lenken ble litt "too much" på en måte.....

Selv om retro-designet nesten tipper litt over klarer jeg ikke å la være å like disse
1244292232-6776.jpg
;)
 
He, he - la ut feil bilde - mente å legge ut med skinnreim. Syntes nok selv at lenken ble litt "too much" på en måte.....

Selv om retro-designet nesten tipper litt over klarer jeg ikke å la være å like disse
1244292232-6776.jpg
;)

Lekker den der! var det den øverste eller den nederste du posta som kostet 421 euro?
 
Tøff Chrono

Hadde jeg ikke allerede hatt verdens beste og tøffeste Chrono (Speedmaster):) hadde jeg ihvertfall vurdert denne:
3.jpg
 
Velger å dra denne tråden opp fra glemselen, da jeg har forelsket meg i Stowa Marine Chronograph!
Så jeg lurer på om det er noen på sonen som har nettopp en slik, og kunne fortelle meg litt om dette? Om det ikke er noen som har denne, men andre versjoner i Marine-serien, ønskes erfaringer velkomne derfra også.

@kvasbo, har ikke du en sånn? Eller har hatt?
 
Redigert av en moderator: