Strålende service fra Bjerke i Prinsensgate!

Medlem
18. mai 2009
Sted
Oslo
Leverte inn et av mine kjære Rolex ur for glass bytte en formiddag, regnet vel med at det ville ta et par dager. Men på ettermiddagen samme dag så får jeg en SMS om at klokken er ferdig! I tillegg var klokken blitt justert perfekt! All honnør til en dyktig og effektiv urmaker på denne avdelingen, for knall service :)

Bjerke bør vurdere å la avdelingen i Prinsensgt. selge Patek og Audemars! De har jo nå avdelingen i Paleet som selger Tudor og Hublot mv. Husk også at denne gaten vil bli Oslo`s nye parade gate når Bjørvika er ferdig utbygget!

AW:)

Det har jo vært så som så med positive tilbakemeldinger for Bjerke her inne, så det var jo hyggelig at du fikk en god opplevelse.

Om ikke Bjerke har urmakere i Paleet så er det vel i Prinsensgate de sitter alle sammen. Det er sikkert lurt å levere inn der om det gjelder småting som kan fikses på en-to-tre.

Det har jo vært så som så med positive tilbakemeldinger for Bjerke her inne, så det var jo hyggelig at du fikk en god opplevelse.

Om ikke Bjerke har urmakere i Paleet så er det vel i Prinsensgate de sitter alle sammen. Det er sikkert lurt å levere inn der om det gjelder småting som kan fikses på en-to-tre.

Jeg har i alle år vært fornøyd med service og oppfølging fra avdelingen i Prinsensgt. Det er nå kun denne avd. i Oslo jeg bruker!

Bjerke har vel et felles verksted i Nedre slottsgt.

AW :)

....det gleder meg og se at noen får tilfredstillende service fra Bjerke i Prinsensgt. Jeg har en
klokke inne på service og de skulle komme tilbake med et pris-estimat før de begynte på den.
Nå er det tre uker siden idag, og jeg har ikke hørt et kvekk.:(

Jeg leverte inn en skranten Rolex av eldre modell (1500) på Bjerke på Karl Johan 10. mai med lovnad om at jeg skulle få mail fra en av urmakerene innen et par uker for et overslag over hva som måtte gjøres samt et prisestimat. I går fikk jeg sms om at klokken var klar for avhenting. Hentet klokken, og da jeg fortalte at jeg ikke hadde hørt noe og heller ikke fått et prisoverslag så personen bak kassen rart på meg og sa at sånt skulle ikke skje, men jeg fikk ingen forklaring på noe som helst. Jeg fikk heller ikke forklaring på hva som var gjort med klokken bortsett fra at alt var overhalt og at alt var i orden. Litt dårlig service synes nå jeg.

Men til deres forsvar så har de gjort en utmerket jobb med uret. Det var slitt og hadde ikke hatt service på minst 20 år, og nå etter ett døgn går det fortsatt på sekundet nøyaktig!

Bjerke er 10/10 i mine øyne, de er ikke noe elitistiske mennesker og ønsker alle velkommen.
Ikke minst service nivået er ekstremt høyt, hvert med på events,samt sikle besøk ofte og de er alltid hyggelige..

Tror det er veldig subjektivt, jeg hadde for et par år siden inne en AP ROO pga en liten skjevhet i skiven på klokken( noe som skulle dekkes av garantien på klokken). Når jeg fikk tilbake klokken etter nesten tre mnd så det ut som de hadde brukt et lastebil pipesett på kassen. Noe som resulterte i en klage. De fikset opp, men det tok vel 6 mnd til sammen. Når jeg fikk tilbake klokken var desverre godfølelsen borte. Noe som resulterte i at jeg solgte klokken. Langt ifra imponert.

....det gleder meg og se at noen får tilfredstillende service fra Bjerke i Prinsensgt. Jeg har en
klokke inne på service og de skulle komme tilbake med et pris-estimat før de begynte på den.
Nå er det tre uker siden idag, og jeg har ikke hørt et kvekk.:(

Føler jeg begynner å få et ambivalent forhold til Bjerke i Prinsensgt. Dagens møte ble utelukkende
positivt. Plukket opp min kjære Sea-Dweller idag etter service. Full overhaling av verket med bytte av
hovedfjær og rotoraksel. Nye pakninger og den nye heliumventilen i titan var også montert. Jeg dro
innover i blinde prismessig med lomma full av lilla-lapper, men hele morroa kom på under 3800,-(!)
Alle de utskiftede delene fulgte også med i en liten zip bag.

DSCN0543.jpg

Nå er sommerbeatern klar for action.

Det er bra noen er formøyde.
Venter fortsatt på Snowflaken med skjevt glass og løst urverk etter rep hos Bjerke.
Leverte klokka for over 2 mnd siden og har ikke hørt et kvekk.
Mailet på fredag, spent på svar....