- Medlem
- 11. mars 2013
Jaja da var det dette med budsjetter og slikt når man får klokke feber da.... Idag ble Longines HC avbestillt da mulig leveringstid plutselig ble i midten av Juli... Ny klokke blir bestilt i morgen og den er en i min verden en såkalt budsjettsprenger... Men man lever bare en gang og med litt kreativitet og feriepenger så er jeg helt sikker på at det er verdt det. For klokka er gørlekker More to come soon....
Blir spennende å se! Er det noe man ser her inne fra før, eller har du funnet noe litt utenom det vanlige?Håper på unboxing på onsdag eller torsdag ihvertfall... Stikkord : "retro"
At klokkegleden ikke måles i kroner og øre har du helt rett i, for maken til glede pr krone som Orienten gir meg skal man lete lenge etter Er rett og slett en fantastisk flott klokke som er nydelig og se på og som kan brukes til det meste. Detaljene, fargen i skiven, den glidende sekundviseren og tøffhetsgraden på nato stropp er fantastiskDa har jeg en idé om hva du har bestilt, så gjenstår det å se hva som dukker opp i Utpakkings-tråden
Og apropos - klokkeglede måles ikke i kroner og øre.
Selvsagt gir det nok ekstra godfølelse med et kunstverk a la @Edzillas F.P Journe,(for den er bare rå!!) men føler mine enkle ur gir en vel så god følelse som ekvivalenter i f.eks. Rolex eller Panerai.
Hehe ja bare og vente. Er ett trappetrinn opp fra HC ihvertfall, når det kommer til pris. Er kanskje den peneste klokken innen min rekkevidde jeg vet om. Bare håper innpakningen er den riktige.... Har lest alt av tråder om aktuelle klokke på andre forumer nå. Min kjære mener jeg er lettere psykotisk om dagen Stod utenfor en urmakerbutikk igår og siklet på en som lå på utstilling der og jeg kjenner at jeg rett og slett er litt forelsket( kjæresten syntes også den var fin da ). Er godt jeg har Orienten i mellomtiden, for det er jaggu meg også ett fantastisk ur. Mere bang for the bucks er det vel umulig og få ble en ny nato til den igår også. Hadde jo brukt Bond natoen i halvannen uke nå lolTada!! Da venter vi i spenning
Hehe ja ikke sant Fått mail fra Urverket idag om at de var forsinket med sendingen, men at den nå er på vei Mailen fra fedex kom noen minutter senere som estimerer levering førstkommende tirsdag Jaja den som venter på noe godt osv... Gleder meg som en liten unge kjenner jegDette blir spennende
Om du ikke er i topsjiktet i budsjett, så er du det når det kommer til "flipping". Tredje klokka på vei, uten at de to første har vært i hus er fullt på høyde