Sturling Original klokke

Medlem
11. mai 2013
Innlegg
5
Sted
Bergen
Hei.

Sittter å venter på årets store fest, nemlig lånekassens høstutbetaling, og i den forbindelse tenkte jeg å gå til innkjøp av min første automatiske klokke. Har kikket litt på denne her: Stuhrling Original Men's Saturnalia DT Automatic Watch | Overstock.com .
En Sturling Original Saturnalia DT. Da lurer jeg på om noen her inne er kjent med dette merket og evt. siden jeg linket fra?

Kom gjerne med andre forslag som kunne være av interesse i prisklassen opp mot 6-7K.
 
Jeg ville holdt meg langt unna Stuhrling. I den prisklassen du nevner finnes det mange kvalitetsklokker fra kjente klokkemerker. Sjekk ut Tissot og Certina. Stuhrling er et av mange merker som tilbyr klokker som ser ganske kule ut ved første øyekast, men som er av lav eller elendig kvalitet.
 
Jeg ville holdt meg langt unna Stuhrling. I den prisklassen du nevner finnes det mange kvalitetsklokker fra kjente klokkemerker. Sjekk ut Tissot og Certina. Stuhrling er et av mange merker som tilbyr klokker som ser ganske kule ut ved første øyekast, men som er av lav eller elendig kvalitet.

Herlig. Det er godt å få litt feeback så man slipper bomkjøp. :) takk.
 
Ville forøvrig ha gått for en "enkel" klokke, uten mye ekstrafunksjoner. Ekstrafunksjoner som f.eks. chronograf koster penger og skal du ha en kvalitetsklokke med masse ekstrafunksjoner må du høyere i pris. Steinhart er også verdt å sjekke ut. Kjøper du noe med ETA-urverk er du vel stort sett safe :)