Sub eller Sea?

Akkurat disse to jeg vipper mellom som min neste klokke, utrolig vanskelig å avgjøre! Så det får være opp til skjebnen, begge skal vel inn på et tidspunkt!

Det som frister er å kjøpe en 16600 og montere lenke fra en 116610, det hadde vært supert:)

Det som frister er å kjøpe en 16600 og montere lenke fra en 116610, det hadde vært supert:)

Vik fra meg Satan! :p

Har du bilder av dette, høres jo ut som en killer kombo, men prisen på løs lenke...

116610. Jeg har hatt begge. Også deepsea. Ligg unna den siste i alle fall...

Vik fra meg Satan! :p

Har du bilder av dette, høres jo ut som en killer kombo, men prisen på løs lenke...

Har ikke bilder av dette desverre, men det skal passe så lenge man bruker springbars'ene fra SD.

Prisen på lenka er vel det største ankepunktet som du sier!

Men det må være den ultimate SD spør du meg.

Jeg slet litt med samme problemstillingen frem til min finansminister meddelte at om det skulle bli noen av dei så måtte det bli en 116610 LN,og har ikke angrett,kan tryggt annbefales

Har både Sea-Dweller 16600 og Submariner 16610LV. Av de bruker jeg SD'en mest, men det er i utgangspunktet fordi jeg anser den på nato som beateren i samlingen.

SD'en er litt tykkere, mens suben har en bezelring som er marginalt større noe jeg syns gjør at den ser litt større ut. LV'en har som du kanskje vet maxi dial, noe jeg syns trekker opp ganske mye.

Enkle svaret er nok at du må kjøpe begge to:D

Mer seriøst så tror jeg du må prøve begge to på armen, så kommer nok svaret av seg selv. Jeg syns 116610 kanskje var litt i overkant for min del, men lenken er en klar oppgradering.

Enkle svaret er nok at du må kjøpe begge to:D

Mer seriøst så tror jeg du må prøve begge to på armen, så kommer nok svaret av seg selv. Jeg syns 116610 kanskje var litt i overkant for min del, men lenken er en klar oppgradering.

Økonomien tilsier knappe et nytt ur i denne omgangen :p

Jeg slites virkelig mellom de to modellene. Det er kanskje som du sier at svaret gir seg selv når jeg får prøvd begge på armen.

Jeg tror hvertfall jeg har klart å eliminere bort GMT masteren..... For nå;)

Jeg har 16600 og er superfornøyd. Det er latterlig mange subber der ute. 93160 reimen fungerer helt utmerket. Skrangler litt men det er Rolex..

Rolex Submariner, gjerne 16610.
I mine øyne er dette den klare favoritten. Oser av Rolex feeling, og det er ikke uten grunn at det finnes flere titalls av dem her inne.

Hvis du skal ha en 16610 Sub ville jeg definitivt prøvd å få tak i en LV. Da får du maxi dial, og dersom du ønsker kan du kjøpe en løs svart bezel insert fra lervik for 750 kroner. Er byttet på 5 min og du får to klokker i en.