Jaeger-LeCoultre Master Compressor Diving Navy SEALs faktisk
Riktig
Redigert:
Jaeger-LeCoultre Master Compressor Diving Navy SEALs faktisk
@Kohe321 Zenithen likte jeg også, enig i at navnet kanskje var litt... Ehm, Renault Espada Når vi først er inne på teite navn, Jaeger Le-Coultre Navy Seals, WTF?
Renault Espada, liksom? Snøft!
Ingen som har hørt om
Lamborghini Espada - Wikipedia, the free encyclopedia
en.wikipedia.org/.../Lamborghini_EspadaThe Lamborghini Espada is a grand tourer which was built by Italian car manufacturer Lamborghini ...
Tipper prisen for en ny Zenith Espada ligger rundt 36-38k fra norsk forhandler basert på hvordan prisene på nettet ser ut. Er det ikke bare å ringe feks. Tidemann å spørre?
Eller har du allerede prøvd? Forstår ikke helt hva du mener med "havnet mellom prislister".
Jeg spurte tidemann forrige uke, og de hadde visstnok gått fra å handle Zenith fra grossist til å handle Zenith direkte fra produsent, så de hadde ikke de nye prisene klare enda. Det ble antydet at deres priser kom til å gå en del ned.
Av ren nysgjerrighet, har du senere prøvd en rolex som har passet håndleddet ditt?
Her ville jeg kjørt på med med hulken. Den perfekte sommerbeater. Prøv klokken ute i sollys og du er solgt.
JLC`n du nevner er lekker, men lenka syns jeg ikke noe om. Har prøvd den på armen noen ganger og for meg virker den litt, hva skal jeg si. Billig?