submariner 16610

Medlem
25. juni 2013
Hei.

Jeg er helt ny i forumet. Er ikke eier av en rolex helt enda, men det håper jeg løser seg snart.:)
Har vært i kontakt med Bjerke i dag, ang pris på en sub 16610 svart/stål. fikk oppgitt 55800,- Er ikke det pris for en ny
116610LN?? ble litt usikker. Jeg har tenkt bruke rundt 30.000,- Håper jeg får et fint ur for den prisen. 55K ble litt for mye enda. si gjerne i fra hvis du/dere har et ur til salgs. Er en ryddig og ærlig herremann fra oslo..:)

mvh Paul.O

Hei, og velkommen.

Prisen du fikk oppgitt er for en ny 116610. Bjerke selger nok ikke brukte Suber, så de har nok antatt at det var prisen på en ny du spurte om.

Når det gjelder prisen, så er nok 30.000,- litt lavt for å få en strøken Sub, så det kommer egentlig an på hva du mener med "et fint ur".

Hei og takk for svar

Nei jeg vet dem ikke selger brukte. Men jeg spurte om en ny 16610. Og fikk 55800,- i svar. Ja 30K er kansje litt lavt.
Hva må jeg regne med og måtte ut med cånn ca??

16610 er gått ut av produksjon, og er erstattet av 116610.

16610 var imidlertid i produksjon fra 1989 til 2010. Dvs. at de eldste er nesten 25 år gamle, mens de nyeste bare er 3 år gamle. Dette vil også påvirke prisen - du kan sikkert finne en modell fra f.eks. 1990 med litt slitasje for ned mot 20.000,-, mens for en f.eks. nesten strøken 2009-modell må du nok regne med ca. 35.000,-.

Følg litt med kjøp/salg her på forumet, og send gjerne en PM til @Mogens for å høre om han kanskje har en inne, eller venter en inn snart. :)

Redigert av en moderator:
tusen takk for info.... der kan du se.. jeg er ikke helt oppdatert enda. :p

Jeg har ikke dårlig tid, så jeg får bare surfe rundt og titte litt.. Ligger en på finn til 34500,- men er lite info om den. får sjekke litt

Tror ikke du skal uroe deg for mye!
Brukte 16610 dukker opp ganske ofte. Bare å være litt tålmodig :)

Og tro meg, jeg vet hvordan det er med penger som brenner i lomma! Sjekket selv K/S flere ganger i døgnet når jeg skulle kjøpe min sub:rolleyes:

takk for tips marius.

nei skal ikke forhaste meg, selv om jeg er VELDIG klar nå... Har ventet og spart så lenge..:)
men er moro lete også da...

kommer sikkert snart noe opp i min prisklasse og smak...