Mange gode svar og meninger her - tusen takk.
Kan ikke si jeg blir veldig mye klokere, dette er vel en av de tingene som er personlighetsavhengig.
Har nå fått bekreftet at LV ikke framstår som meget flashy, men skiller seg samtidig ut i sommersola. Personlig går jeg sjeldent dresskledd/formelt til hverdags, dermed har jeg ingen problemer med å kunne bruke denne som hverdagsklokke.
Dersom jeg i ettertid ser at jeg og Hulken ikke kommer overens, blir det nok bytting til LN.
Marius.
Hadde bezel hatt en tilnærmet lik dybde som skive hadde jeg sagt Hulk. Men synes fargeforskjellen er litt for stor irl. Bezel blir litt for lys, monoton i forhold synes jeg. Men sier som flere andre at hvis i tvil, kjøp den dyreste og evt selg den hvis den er feil.
Hulk hvis du må ha dato. No-date hvis du klarer deg uten.
Hvor lenge ble du forespeilet å måtte vente?Utrolig mange pene bilder her.
Som noen nevner her, virker det som om grønnfargen i bezel kermit er noe mer levende, noe som antageligvis forsvinner på Hulk grunner keramisk bezel.
Fortsatt innstilt på LV, nå må bare klokkekontoen vokse fort nok frem til Jørgensen i Tromsø ringer…!
Jag pratade med Jörgensen i lördags och han har stoppat beställning på stål/sport Rolex ut 2018 och det var 6-12 månader väntetid beroende på modell. Men han kanske har något emot svenskarHvor lenge ble du forespeilet å måtte vente?
Satte meg på lista for en mnd siden ca, og fikk høre 7-8 mnd.Hvor lenge ble du forespeilet å måtte vente?
Er 114060 i tilstrekkelig grad ulik hulk til at dere kunne hatt begge samtidig?
Tror jeg hadde prøvd noe annet, det finnes mye fint som ikke er Rolex - i hvert fall hvis du allerede har en Sub.
Jeg ble litt lei av Hulken min etter et drøyt år, og falt stadig tilbake på 116613LB.
Hulk er kul, men veldig grønn
Skiven er for øvrig magisk
Takk for ærlig mening. Kikker også på 116613LB, da denne ser sykt fin ut, men usikker på hva slags antrekk denne går best til, har du gjort deg noen meninger?
Ja, veeeldig grønn, mulig det blir for mye av det gode
Klart man kan ha båda två!Er 114060 i tilstrekkelig grad ulik hulk til at dere kunne hatt begge samtidig?