Submariner mod.16613, stål/gull Synspunkter?

For meg ER denne blå modellen med Rolex. Liker godt den med svart skive også, men blå skive/bezel er favoritten. Den eneste grunnen til at jeg har en grønn anniversary edition sub og ikke denne er at jeg følte at Rolex med gullenke ble litt for "etablert", men man blir jo eldre.... :)

Kan anbefales på det varmeste. Eneste jeg kan si er at man får mange blikk som kanskje tenker den er fake.. er en veldig utbredt "fake" modell. En annen ting er at man bør kle seg etter klokken. Pen i tøyet. den passer ikke til t-skjorte og olabukse liksom. Da er nok sort/sort en bedre modell til alt mulig bruk.

En annen ting er at det er bedre å betale for en litt nyere modell som har gull på "låsekassen" da de eldre modellene ser litt rare ut uten. Nyere modeller har også nye type solid endlinks (festet til kassen).

Liker den veldig godt... Vurderer den eller pam 233... helt ulike klokker men men

Den nye som kommer kan ikke sammenlignes, når den får den keramiske bezelen mister den den fine blåfargen spm den har nå.. så en hos urmakeren og det ble en helt annen klokke..

jallabert skrev:
Liker den veldig godt... Vurderer den eller pam 233... helt ulike klokker men men
:eek: Ikke helt like nei... Pam 233 er nok å foretrekke :mrgreen:

Liker egentlig Rolex gull/stål veldig godt, de bare passer ikke til meg.
Har en kollega som akkurat har kjøpt seg en Oyster (Datejust) i gull/stål, og jeg må si at jeg synes den er veldig fin, på han, men det er på han ikke meg. Stål er nok min greie :)

Jeg synes det er en stilig klokke, og jeg er på jakt etter en slik selv. Må bare finne et fint eksemplar til en god pris :)