Sub's i solen - En liten sommerflørt

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Sted
Vestlandet
Har vært så heldig å få låne en Sub C denne uken. Sitter på terassen og venter på at grillen skal bli varm. Ventetiden fylles derfor med noen bilder av ny og gammel Sub.
Begge har sin sjarm synes jeg.:D

DSCF0008-4.jpg

DSCF0006-3.jpg

DSCF0005-5.jpg

Den nye lenka på Sub C er jo superdigg da.:D Glidelock og massive midtledd. Lett og bli litt småforelsket ja.;)
DSCF0012-3.jpg

DSCF0011-5.jpg

Litt kult at fargen på lume'n er forandret fra grønn til blå.:D

DSCF0025-2.jpg

DSCF0016-2.jpg

Beklager crappy bilder og fotoskills. Men klokkebilder er som sex. Bedre med noe dårlig enn ikke i det hele tatt.:mrgreen:

Utrolig herlig duo!

Tar meg selv i å se på andres Sub-C på nett selv om min sitter godt plantet på armen... Artig ;)

Byggekvaliteten på 116610 er helt konge, særlig lenken! Hver gang jeg tar i den får jeg lyst til å bytte min 16610. 14060 lenken er jo enda værre, så skjønner at du får samme følelsen :p

Sub-C'n er helt fet!:D
Den eneste moderne Rolex'n jeg kunne tenkt meg å bruk litt peng på akkurat nå

Clash of the titans...........

To fantastiske ur. Hvorfor er det forresten noen som synes det er rart at folk bruker en klokke på hver arm samtidig?
Burde jo absolutt funke her :)

Flotte ur! Sub-C refererer til ceramic? Hva er forskjellene fra en ceramic bezel til en "normal", i korte trekk?

Hva er forskjellene fra en ceramic bezel til en "normal", i korte trekk?

Bezelinsert er av et keramisk materiale, som i teorien skal være ripefritt. Den gir også et litt mer "blingy" og hi-tech utseende.
Den gamle typen er av aluminium, og både ripes og blekes over tid. Bare sjarmerende spør du meg.:)

Ellers trakk kona ganske høyt på øyenbrynene når jeg sa at disse er heeeelt forskjellige.:mrgreen: