Super Avenger II eller Navitimer

Medlem
11. april 2014
Innlegg
5
Var innom AD i Valencia i dag og det blir nå en Breitling. Følte meg ganske sikker på SA i*stratus silver men er nå litt usikker. SA i silver eller sort eller Navitimer i Sort. Blir i første omgang stål lenke.
 
Jeg hadde gått for Navitimer, men det er kun du som kan avgjøre hvilken av de som gir godfølelsen når du har den på lanken
 
Hvis du har håndledd som en storvokst tømmerhogger gå for Super Avenger. Badass hele veien.;)
Hvis du er bygget som flesteparten av verdens befolkning gå for Navitimer. En ekte klassiker som kan brukes til både hverdags og dress.:)
 
Hva synes folk om nye 01 46MM og 48MM GMT da?

Breitling-Navitimer-01-46mm-and-Breilting-Navitimer-GMT.jpg
 
Nåja. Hvis du først skal ha en stor badass klokke kan du vel like gjerne gå for Super Avenger.
Vanntett til 300m og bygget som en tanks. Navitimer tåler ikke store vannspruten, og er vel ikke bygget for de store eventyrene.

Litt pussig problemstilling da det er to veldig forskjellige klokker.
Er målet ditt å skaffe deg en stor bling-klokke uansett design og bruksområde?

Navitimer ligger uansett et par hestehoder foran SA da du får med et lekkert in-house urverk i den.
Hadde gått for den klassiske Navi'en fremfor noe annet.
 
Planen var egentlig en SA til hverdags bruk, men AD pushet på Navitimer. Og jeg syntes at SA var litt klumpete og mye. Men jeg syntes orginale navi var litt liten, til mitt håndledd vell pg merke. Så ja, litt merkelig problemstilling i utgangspunktet :)

Ps. Er ikke breitling 13 urverket i SA inhouse?

Takk for all hjelp, nærmer seg Navitimer
 
Verket i Super Avenger er et "modifisert" (usikkert i hvor stor grad) Valjoux 7750-verk.
Altså ikke in-house. Det er derfor duket for full wobble, rotor støy og hakkete gange på chrono.;)
Ellers er det jo ekstremt pålitelig da.:)
 
Takk så mye for info og hjelp, da er jeg nærmere enn noen gang :) men skal nok prøve nye 46MM før jeg kjøper.