Dette har vel omtrent like mye med klokker å gjøre som en mobiltelefon. Så det er vel høyere prioritert at man er hipp.Artig at det i stillingsannonsen flere ganger gjentas at interesse for mote er viktig, men ikke skrives noe om at søkere bør ha en interesse for klokker
Enig. Klokker er mote og swatch har absolutt sin plass.Klokker er da i aller høyeste grad og mote. Det er jo bare å sette seg ned i en stol med popcorn utenfor Bjerke hver vår, eller egentlig når som helst å se på hylekoret som kommer brasende for å kjøpe og ikle seg Kronen.
En uniform er vel en uniform om den er festet rundt håndleddet eller henger på hoftene?
Takk og pris for Swatch og alt Swatch har gjort for å opprettholde og videreutvikle den sveitsiske mekaniske klokketradisjonen. Jaggu har de inhouseverk og …..
Her summerer du vanvittig godt og jeg kunne ikke vært mer enig.Enig. Klokker er mote og swatch har absolutt sin plass.
——— skille ———
Også skjønner jeg Swatch’ bruk av Omega og Blåpæ sine brands, tipper Swatch aldri før har solgt så mange dyre* klokker på så kort tid. Klokkene ser bra ut, skulle bare mangle tatt deres historiske forarbeider i betraktning.
* ift deres utgangspunkt.
Men, nå som MoonSwatch og Scuba Fifty Fathoms har vært på markedet en stund forstår jeg virkelig ikke strategien. Min persepsjon av Omega og Blåpæ er sterkt nedadgående, pga disse. Samtidig så prøver Omega å gå oppover i merkehierarkiet. Skivebom. IMHO.
Kanskje konsernet klarer å melke mer penger ut av markedet ved volumsalg av Swatch, men jeg tror det er dårlig forvaltning av de tradisjonsrike merkenavnene vi nerdene liker.
Jeg hadde lenge FF OCIII som grail. Det har jeg ikke lengre.
Jeg aner ikke hvordan BP gjør det, men for meg er Swatch-samarbeidet høyst negativt for min persepsjon av (og følgelig interesse for) brandet Blåpæ.Hva er det som gjør at du tenker Blancpain er på nedadgående kurve?
Du og resten av Instagram synes dette er den fineste så langt.Mote eller ikke, jeg synes nå denne kanskje er den fineste så langt. Hiv på en annen reim, så er det fort en kandidat til årets sommerklokke.
Markedet består ikke av entusiaster.Selv om noen entusiaster på noen nettforum misliker at Swatch lager versjoner av Omega og Blancpain modeller, så betyr ikke det at resten av markedet tenker det samme.
Speedmaster sales increase 50% in the wake of the MoonSwatch launch
Swatch Group AG CEO Nick Hayek reveals to Bloomberg UK that the MoonSwatch launch has resulted in a 50% increase in Speedmaster sales.timeandtidewatches.com