Tør jeg kjøpemin første ordentlige klokke uten papirer?

Var ikke klar over at Breitling har et høyt verditap i forhold til andre?
Når jeg satt mitt mål om en Breitling for Bentley er det kun basert på utseende og omdømme (mitt personlige omdømme:))

Jeg er på jakt etter et smykke. Kun for min egen del. Er ikke opptatt av hva andre syns. Tiden har jeg på telefon, i bilen og flere andre steder. Jeg vil ha en klokke av kjent merke med godt omdømme, bra bruktverdi, i stål, med stort chassi og kraftig ring. Hele klokken må fremstå som grov/røff. Jeg mener at en 6.75 oppfyller alt dette med sine 49mm og kraftige ring. Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er overgangen fra chassi til armlenke..

Har dere noen andre forslag? Maks 40.000 NOK.
Hei.

Se på denne du min venn;) Denne skal jeg selge.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27916397

BreitlingChrono-matic008.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit

Flott sak den Timebandit skal selge. Kriminellt stor (spør du meg), men det var jo noe lignende du så etter hosse.

Personlig likte jeg i alle fall veldig godt den Chrono'en over her (ser bort fra størrelsen)

Men når det gjelder klokke må du kjøpe den som tiltaler deg, og kun deg.
Og ett tips til - ikke forhast deg med valget.

Flott sak den Timebandit skal selge. Kriminellt stor (spør du meg), men det var jo noe lignende du så etter hosse.

Personlig likte jeg i alle fall veldig godt den Chrono'en over her (ser bort fra størrelsen)

Men når det gjelder klokke må du kjøpe den som tiltaler deg, og kun deg.
Og ett tips til - ikke forhast deg med valget.

Elsker store og tunge klokker:)

Jeg skal lese meg opp litt på denne og ta en vurdering. Samme size som 6.75 ihvertfall, men ikke like tykk. Litt for lite "bling" kanskje, ref tidligere innlegg:)

Hvis du liker store og tunge klokker med høy bling-faktor kan du jo sjekke ut Breitling Super Avenger. Dette er klokker for de store posørene.;)
Prisen er også litt penere. Skulle du angre vil jeg tippe på at en SA er lettere å selge enn Bentley modellene.
Den nye Chronomat B01 er ikke stygg den heller.

Ellers er kvaliteten på Breitling top notch. Super kvalitet på både kasse og lenke.
Min erfaring er at de også går svært nøyaktig.

Det heter btw kasse:)
Ikke nok med at jeg er svensk, skriver med en håpløs stavekontroll på IPAD så er jeg veldig fersk på dette. Sitter med noen Certina DS Action som mest ekslusive klokke jeg hatt:)

Men ok, kasse it is. Hva med ringen rundt, på norsk?

Hvis du liker store og tunge klokker med høy bling-faktor kan du jo sjekke ut Breitling Super Avenger. Dette er klokker for de store posørene.;)
Prisen er også litt penere. Skulle du angre vil jeg tippe på at en SA er lettere å selge enn Bentley modellene.
Den nye Chronomat B01 er ikke stygg den heller.

Ellers er kvaliteten på Breitling top notch. Super kvalitet på både kasse og lenke.
Min erfaring er at de også går svært nøyaktig.

Har kikket og prøvd masse av de SA klokkene og de er virkelig pene. Men en en gang, jeg syns de blir litt enkle. Derfor tiltaler Bentley meg mer. Hva tror du om brukt markedet for Timebandits modell da?

Oj, den var faktiskt riktigt fin!
Har stirret meg blind på Bentley, men dette kan være noe. Er det et sår jeg ser i chassi der? Ser ut som noe lyser igkennom cromen.

Er klokken i Trondheim?

Hei.
Er du svensk........du milde måne:D:D
Ingen sår på klokken,som befinner seg i tr.heim.

Har kikket og prøvd masse av de SA klokkene og de er virkelig pene. Men en en gang, jeg syns de blir litt enkle. Derfor tiltaler Bentley meg mer. Hva tror du om brukt markedet for Timebandits modell da?
Sorry, nå lyver jeg. Trodde du mente superocean! Men SA er heller ikke helt i mismak, men de har jo en helt sort:) B01 er kjempefin, men for liten..

Breitling For Bentley GMT Midnight Carbon

Ser ut som om jeg har litt sær smak i forhold til dere her inne (og fruen fremfor alt) men hvis jeg hadde budsjett til det ville jeg hoppet rett på en Breitling For Bentley GMT Midnight Carbon. Er det ba meg her som liker den? Greit å vite hvis jeg etterhvert skal bytte klokke og ikke blir kvitt min:)

http://www.breitlingforbentley.com/...ght-carbon-limited-edition-presentation-21-21

Da skal jeg se på Maggis Omega ikveld. Mulig at dette er starten på en ny dyr hobby? :)

Du har ingen idé ;).

Omega PO er flotte klokker, har en slik selv. Passer til de fleste anledninger, fantastisk kvalitetsfølelse og veldig mye klokke for pengene.

Takk for tips! Har kikket mye på Omega og liker de veldig godt, men de er litt for små og "snille" for min smak..

Glemte å si det, men kunne gjerne tenkt meg en helsort klokke i stål..

Skjønner det sånn at Omegaen verken ble for snill eller liten alikevel ;) Gratulerer :D