tag heuer klokke

Hei igjen.

"Den er fin" sier du i en post ovenfor.
Det er essensen. Vi har alle ulik smak og preferanser.
Mange av svarene her, mine inkludert, kommer fra lett sinnslidende puritanere.
For 99% av befolkningene vil en TH, nesten uansett modell, være et meget godt valg og gi deg masse cred.

Let masse. Surf timesvis på bukta og andre steder til du har sett tusenvis av bilder.
Da kan du forhåpentligvis bestemme deg for hvilken du liker best.
Jakten er det beste! Kos de med den og ikke hør alt for mye på oss galningene her på asylet.:mrgreen:

Hei igjen.

"Den er fin" sier du i en post ovenfor.
Det er essensen. Vi har alle ulik smak og preferanser.
Mange av svarene her, mine inkludert, kommer fra lett sinnslidende puritanere.
For 99% av befolkningene vil en TH, nesten uansett modell, være et meget godt valg og gi deg masse cred.

Let masse. Surf timesvis på bukta og andre steder til du har sett tusenvis av bilder.
Da kan du forhåpentligvis bestemme deg for hvilken du liker best.
Jakten er det beste! Kos de med den og ikke hør alt for mye på oss galningene her på asylet.:mrgreen:

Gode råd fra en klok mann :)

I tillegg skader det ikke å stikke innom en AD og se klokkene irl, prøve dem på armen, kjenne på kvaliteten, osv. :)

Av de tre du lister opp er det kun denne jeg selv hadde vurdert, den er faktisk ganske så kul. Denne er heller ikke så ille
http://www.tidssonen.no/showthread.php?5736-FS-TH-Aquaracer-500-M-Calibre-5&highlight=heuer

Vil først og fremst takke alle her inne, der mange er saklige, noe som ikke alltid er tilfellet på forum enkelte steder, så dette var hyggelig

Dette er den samme klokka som jeg så på sant? bare at den jeg hadde var gummi, som jeg nevnte tidligere, kan man bytte om på dette selv om man vil? altså om man får lyst å bytte enkelte ganger.

Men denne var veldig fet synes jeg

Remmer og lenker kan byttes etter hjertens lyst. Alt du trenger er et barettverktøy, eller annet egnet utstyr. (Kan anbefale Bergen 6767-F)

Finnes en hel bransje som lever av å lage remmer og slikt til klokker. Utrolig mye flott og unikt å velge mellom. :)

okey:) takk for svar

men hvordan er det når man kjøper klokke, man får bare den lenken som f,eks er på?

må man kjøpe en ekstra orginal tag heuer lenke f,eks? prisen på det er vell kanskje høy der også , eller?

Om du ser for deg at du ønsker lenke + diverse annet ville jeg kjøpt klokken med lenke. Det er billigst i 9 av 10 tilfeller. Så kan du finne andre remmer du vil ha senere. Da kan du kjøpe orginalt fra TH, eller fra andre produsenter. Sålenge bredden på remmen er lik som bredden på lugsene på klokken vil det passe. :)

Og ja, det pleier stort sett bare å følge med det som står på klokken av rem/lenke.

okey,takke rfor svar

noe link hvor jeg kan sjekke ut orginale lenker fra tag heuer? sjekket urverket, men der hadde de ikke som jeg kunne se:S

Lenke begrenses nok til det som leveres orginalt fra TH. Da kan du se på de utgavene av modellen du vil ha som leveres med lenke. Om ikke "din" modell levers på lenke har du nok et problem. Lenke kan bestilles fra AD som fører TH. :)

Men jeg må bare si en gang til. Vurder seriøst andre alternativ enn TH om du skal kjøpe klokke.. Om dette er noe du vil fortsette å fatte interesse for kommer du nok til å angre på valget ditt om du går for TH.. Hvertfall om du kjøper nytt, verdifallet er enormt på en TH..
Om du bare vil kjøpe denne klokken og være ferdig med det er det en annen sak. TH er svært gjenkjennelig og noe mange har lyst på, grunnet markedsføringen.

okey:)

den calibre 5 klokken virker i alle fall å ha det så

men AD ? nå syns jeg du skal prate vanlig norsk med meg her altså:p hehe

okey,nei det jeg ikke vet enda, virker som flere mener det samme som deg

greia er at jeg ikke har tenkt å ha klokka i 1 eller 2 år,men i lenger tid, virker som folk bytter klokker som sokker her inne, eller ? hehe