Med jevne mellomrom er det noen som klager over at dét og dét merket få aaaaaaalt for lite oppmerksomhet på sonen.
Mitt svar er da - gjør noe med det selv - skriv noe, lag et review, bring something to the table isteden for å syte
Tag Heuer er et merke som fascinerer meg. De har historien med Heuer. Veldig mye pent. Ikke sant, Anders
Jeg har også alltid likt designet på Carrera. Og de har jo Monaco.
De har imidlertid ikke hatt så mye kredibilitet i WIS-miljøer. Stikkordene er vel dyre ur med ordinære ETA, ordinær finish, dyre PR-kampanjer osv. Jeg tafset på et Carrera for noen år siden og den føltes ikke "spesiell"
Dette kan det kanskje bli en endring på nå?!?
I de siste årene har Tag Heuer virkelig begått innovasjon og en skjerping av sin profil til å være "chronografspesialist". Dette har de historisk belegg for, da de på 20-tallet var først med innovative chronoer...
De som leser Watch Time skjønner at jeg bygger på artiklene i siste nummer. Jeg synes det virker spennende at de tar chronografteknologien til nye høyder og lager ur som kan måle 100deler, 1000deler, 2000deler og har mål om 10 000deler. Dette er selvsagt ikke noe man trenger i det daglige, men herrefred, dét argumentet kjøper ikke en ekte WIS Å måle 1000deler er faktisk ganske viktig! Feks tror jeg Archie kunne trengt nettopp det i sin "bordellklokke"
Tag Heuer har også et tosifret antall patenter på gang og arbeider med COSC om å få laget en ny standard for chronografer. Stilig!
Teknologien i chronoene deres er også meget spennende!
TAG Heuer Mikrogirder 2000 (More Looks, Video) | Perpetuelle
[video=vimeo;29563992]https://vimeo.com/29563992[/video]
Jeg synes Tag Heuer fortjener oppmerksomhet for dette og etter hvert får vi kanskje noe flere på sonen! Prisen er vel aberet så langt, men ved allmengjøring etter hvert (?) blir det nok mulig å få seg en Mikrogirder til en høvelig pris.
Jeg hadde digget å klå på en av disse!!! Håper jeg ikke er alene om det!
Nå, er det flere som synes Tag Heuer har noe virkelig positivt på gang?
Kjør debatt!
Mitt svar er da - gjør noe med det selv - skriv noe, lag et review, bring something to the table isteden for å syte
Tag Heuer er et merke som fascinerer meg. De har historien med Heuer. Veldig mye pent. Ikke sant, Anders
Jeg har også alltid likt designet på Carrera. Og de har jo Monaco.
De har imidlertid ikke hatt så mye kredibilitet i WIS-miljøer. Stikkordene er vel dyre ur med ordinære ETA, ordinær finish, dyre PR-kampanjer osv. Jeg tafset på et Carrera for noen år siden og den føltes ikke "spesiell"
Dette kan det kanskje bli en endring på nå?!?
I de siste årene har Tag Heuer virkelig begått innovasjon og en skjerping av sin profil til å være "chronografspesialist". Dette har de historisk belegg for, da de på 20-tallet var først med innovative chronoer...
De som leser Watch Time skjønner at jeg bygger på artiklene i siste nummer. Jeg synes det virker spennende at de tar chronografteknologien til nye høyder og lager ur som kan måle 100deler, 1000deler, 2000deler og har mål om 10 000deler. Dette er selvsagt ikke noe man trenger i det daglige, men herrefred, dét argumentet kjøper ikke en ekte WIS Å måle 1000deler er faktisk ganske viktig! Feks tror jeg Archie kunne trengt nettopp det i sin "bordellklokke"
Tag Heuer har også et tosifret antall patenter på gang og arbeider med COSC om å få laget en ny standard for chronografer. Stilig!
Teknologien i chronoene deres er også meget spennende!
TAG Heuer Mikrogirder 2000 (More Looks, Video) | Perpetuelle
TAG Heuer managed to carve yet another mark for itself in the milestone with the unveiling of what seems to be the world’s fastest watch ever built. .. What makes the TAG Heuer Mikrotimer Flying 1000 Concept watch the fastest in the world however is its mechanisms, so accurate and fine tuned that it tracks time to a 1/1000th of a second, 300 times faster than the human blink! Measuring 1/1000ths of a second at 500 Hz, the watch’s small balance wheel inside goes back and forth 3.6 million times an hour! And for a device of this size that clocks faster than any sports car around when it comes to the speed of its mechanisms, this watch is a marvel of technology and timepiece-designing indeed!
[video=vimeo;29563992]https://vimeo.com/29563992[/video]
Jeg synes Tag Heuer fortjener oppmerksomhet for dette og etter hvert får vi kanskje noe flere på sonen! Prisen er vel aberet så langt, men ved allmengjøring etter hvert (?) blir det nok mulig å få seg en Mikrogirder til en høvelig pris.
Jeg hadde digget å klå på en av disse!!! Håper jeg ikke er alene om det!
Nå, er det flere som synes Tag Heuer har noe virkelig positivt på gang?
Kjør debatt!