- Medlem
- 6. feb. 2015
Velger å selge denne klokken, med sine 44mm så bærer den litt for stort for meg. har ikke verden største håndledd (17cm)
SPESIFIKAJONER
Verk: Tag Heuer caliber 17, automatisk kronografverk.
Kassediameter: 44mm
Rem: Tag heuer gummi reim, med folding clasp i SS.
Komplikasjoner: Kronograf, dato, roterende innvendig besel, safir glass
ALDER OG HISTORIKK
Tag Heuer SLR 3rd edition, limited edtiotion, nr 2819av 3500 denne modellen er fra 2007,
TILSTAND
Klokken er fra 2007, og har litt dings og merker på urkassen, reimen har også fått noen merker oppover årende(se bilder), men uten om det er den i god stand. Forrige eier hadde klokken på serivce i fjor.
Holder tiden veldig bra (har ikke målt avvikene per døgn enda)
Tilbehør
Orgnial tag heuer boks følger med. ikke noen papirer eller kviteringer.
ANNET
Utrolig morsomt hvordan denne klokken leker med sollyset, indeksene på ursiven er høypolert og reflekterer lyset godt.
Veldig god lume på denne klokken.
VERDI
solgt
INFORMASJON OG REVIEW
http://www.jomashop.com/tag-heuer-mercedes-benz-cag2111ba0253.html (min har ikke lenke!)
Klokken kan sees/hentes i Trondheim/Ås.
4
SPESIFIKAJONER
Verk: Tag Heuer caliber 17, automatisk kronografverk.
Kassediameter: 44mm
Rem: Tag heuer gummi reim, med folding clasp i SS.
Komplikasjoner: Kronograf, dato, roterende innvendig besel, safir glass
ALDER OG HISTORIKK
Tag Heuer SLR 3rd edition, limited edtiotion, nr 2819av 3500 denne modellen er fra 2007,
TILSTAND
Klokken er fra 2007, og har litt dings og merker på urkassen, reimen har også fått noen merker oppover årende(se bilder), men uten om det er den i god stand. Forrige eier hadde klokken på serivce i fjor.
Holder tiden veldig bra (har ikke målt avvikene per døgn enda)
Tilbehør
Orgnial tag heuer boks følger med. ikke noen papirer eller kviteringer.
ANNET
Utrolig morsomt hvordan denne klokken leker med sollyset, indeksene på ursiven er høypolert og reflekterer lyset godt.
Veldig god lume på denne klokken.
VERDI
solgt
INFORMASJON OG REVIEW
http://www.jomashop.com/tag-heuer-mercedes-benz-cag2111ba0253.html (min har ikke lenke!)
Klokken kan sees/hentes i Trondheim/Ås.
Redigert: