Tag Heuer

Gratulerer med en særs pen TH. Og hjertelig velkommen til sonen. Liker godt tidstakingen på modellen din!
 
Jeg synes Tag Heuer har mange fine ur. Denne er jo et ikon, og jeg kunne godt tenke meg en slik:

489289d1312917136-watches-famous-people-made-famous-steve-mcqueen-tagheuer.jpg


Som en del andre gærninger titter jeg på klokker mens jeg ser film, og selvfølgelig har jeg lagt merke til at Jason Bourne har en stilig klokke. I etterkant har jeg funnet ut at den er quartz, men det er greit å ha noe batteridrevet å stille de andre klokkene etter... ;)

BourneIdentity-TagHeuer2.jpg


DSC03489.jpg
 
Gratulerer med flott TagHeuer.. Alle begynner et sted og du har begynt med et flott ur...

Velkommen til TS og galskapen den medfører ;) :D :D :D
 
Etter bare gode erfaringer med Tag Heuer, så vurderer jeg enda en, har vært forelska i denne her i noen år

Nydelig klokke i mine øyne! Ser for meg det kan bli en bra beater som kan brukes til det meste :)



Melding fra admin: Fjernet hotlink etter forespørsel fra eier av opphavsretten til bildet.
 
AQUARACER-500M_WAK2110.jpg


aquaracer-500m-blue-dial-blue-bezel.jpg


Liker veien TH har tatt sin Aquaracer 500m. Byttet ut gummibezel med keramisk, tatt ned størrelsen fra 43mm til 41mm, fjernet cyclopsen og flyttet datoen fra 9 til 3. Looking good!!


Edit: Her er forresten et bilde av forrige generasjon

373522d1295034166-tag-heuer-aquaracer-500m-size-next-smp-dscf1426resize.jpg
 
Jeg var en liten tur innom en urmaker på Karl Johan (husker ikke navnet på den) fordi de hadde den nye Jack Heuer 80th anniversary utstilt i vinduet. Jeg har sett og lest en del om den på nettet, så jeg måtte innom for å prøve den. Den var fatastisk nydelig å se på, og satt perfekt på armen min. Dessverre kostet den 38.000,-. :(

Min første "ordentlige" klokke var en Carrera, så jeg har alltid hatt et spesielt øye til dem.

carrera-tag-heuer.jpg