Tag med 50 kvm i Oslo?

Det er jo ikke overaskende, synest det virker som "alle" urmakere som har litt dyrere klokker, men ikke kjempe dyre klokker selger tag. Det må jo være en grunn til det.

Dette var en morsom nyhet, synes jeg!
TAG er et meget godt merke og ikke minst en gedigen komersiell suksess.
Jeg gleder meg derfor veldig til dette! :D :D

Tror det er bra volum på TAG, det er jo et merke med mange innstegsmodeller til en overkommerlig pris.

Jeg tror kanskje jeg tar meg en liten tur idag :mrgreen: Bare for å kikke selvsagt.

Anders skrev:
Jeg tror kanskje jeg tar meg en liten tur idag :mrgreen: Bare for å kikke selvsagt.
Kikke du liksom... hahaha!
Oss klokketullinger kikker ikke. Vi kjøper. :mrgreen:

Jeg var innom tidligere på dagen, men selve åpningen var visst med gjesteliste og greier (og der stod ikke jeg). Må dog si at jeg ikke var spesielt imponert over klokkeavdelingen, men nå er man jo godt vant med de andre utmakerne i området. Ser ikke helt hvorfor jeg skulle velge David-Andersen, med mindre de får et spesielt godt utvalg av TAG Heuer etterhvert. Mange fine ur fra Zenith, riktignok!

Anders skrev:
Jeg var innom tidligere på dagen, men selve åpningen var visst med gjesteliste og greier (og der stod ikke jeg). quote]

Ah.... du skulle sagt fra at du ikke stod der, så hadde det nok vært mulig å gjøre noe med det ;)

Kan for den saks skyld melde om en storslått åpning, med masse god mat og ikke minst drikke! Ja, her var det ikke snakk om å spytte i glasset 8) Ellers er det mye nytt på vei, så dette er nok en klokkebutikk som kommer til å vokse i fremtiden. Flere merker kommer nok i overskuelig fremtid.

Ellers var det utloddning av en tag heuer som dessverre ikke ble min :(

Uansett! Knall-åpning og mye spennende fra denne kanten i fremtiden!!!

Jepp, forsøkte å ringe deg Risti, men kom rett til telefonsvarer. Vet ikke om jeg hadde riktig nummer, fra telefonkatalogen.no ...

Høres ut som det var bra!

Vet ikke helt om jeg er alene, men jeg setter da tvil i at tag heuer er noen større suksess for tiden. Merket var rett hot på 90- tallet mener jeg men jeg synes ikke den lager mye interessant.

Som alt annet gjelder jo selvsagt- smak og behag!

Jeg hadde dessverre ikke mulighet til å dra ned og se i dag, skulle gjerne vært innom en tur. Men det blir vel en råd, en dag jeg må akkompagnere den vakre på julegaveshopping og jeg kan stikke avgårde med unnskyldningen "men jeg skal jo se på julegave til deg, og da kan jo ikke du være med...." :)

Bra satsning, men selve klokkeavdelingen var vel ikke så veldig inspirerende bygget opp.
Spennende med belter, bagger og slikt men ellers vel tradisjonell

Belter osv fra Tag?

De "lager" jo briller og mobiler, så er forsåvidt ikke overrasket :)
Slikt merchandise bør vel egentlig være gratis, som nøkkelringen fra banken? :D

Tar vel turen innom når de har fått noe annet enn bare Tag..