Tanker rundt en evt. modding av en SMP

Medlem
28. mai 2011
Sted
Austlandet
Hmm.
Jeg er ikke helt tilfreds med at min blåe SMP ikke "takler" det meste av reimer. En svart skive "spiser rått og råte"! Men ikke denne.
Jeg har utført litt scrapbooking i en gammel Omega katalog og kommet frem til dette:

b2176226-9a58-b2d8.jpg

b2176226-9a75-2bf2.jpg

Jeg tror at ved å bytte bezel vil klokken bli noe mer "åpen" for flere valg innen universet av reimer? Det blir litt Breitling stil syns jeg. De har noen nydelige skiver i kombinasjon av blått og svart.

Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal gå for dette eller ikke. Er det en fin kombinasjon? Eller blir dette bare tull?

Personlig hadde jeg nok ikke gjort det,da jeg synes den er finest i hel-blått:) Men på en annen side, har du baller og tør, kjør på ;)

Regner med at du vil ta vare på original bezel, så modifikasjonen kan reverseres...

Jeg syntes det så bra ut. Kjør på!

Jeg er absolutt ikke i mot modding, men dette synes jeg desverre ikke passet.. Hver sin smak selvfølgelig :)

Litt usikker ved første øyekast, men jeg moddet min egen PO til en uorginal fargekombinasjon så jeg kaster vel stein i glasshus :)

Hvis du tror det blir bra så hadde jeg bare kjørt på, det eneste du risikerer er vel å ha en bezelring til overs :)

Litt uvant, men jeg trenger alltid litt tid til å bli vant til ting. Som andre skriver så er det jo kurant å reversere dette. Nå er det hva du synes som teller, så hvis du liker du synes jeg du skal gjøre et forsøk.

Hvis du blir mer tilfreds med klokken ved å bytte bezel så kjør på! :)

OMEGA FTW!!! :mrgreen:

Takk for deres tanker.
Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg kommer til å gjennomføre dette. Har kontaktet forhandler for pris på bezelen, men har enda ikke fått noe tilbakemelding fra dem.

Har de siste dagene vingla frem og tilbake med remer, gummi, nato osv. Av og på med lenka....
Jeg lurer rett og slett på om ikke denne klokken egner seg best på lenka som står på originalt? Men som jeg har skrevet i et tidligere innlegg, er jeg ikke fornøyd med at baklokket (ringen) "spiser" seg inn i armen min :(

I bunn og grunn er jeg vel veldig klar for en ny Diver? Time will show :)

Hmm

Ville mye heller skiftet urskiven. Finnes ikke den i svart? Svart skive, svart bezel og svart rem høres digg ut.
Har en blå chronodiver i titan, både gummi og titanrem til den. Nettopp kjøpt natorem på tidssonen og må si det ble ganske flott det også. Og veldig komfortabelt.

Takk for deres tanker.
Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg kommer til å gjennomføre dette. Har kontaktet forhandler for pris på bezelen, men har enda ikke fått noe tilbakemelding fra dem.

Har de siste dagene vingla frem og tilbake med remer, gummi, nato osv. Av og på med lenka....
Jeg lurer rett og slett på om ikke denne klokken egner seg best på lenka som står på originalt? Men som jeg har skrevet i et tidligere innlegg, er jeg ikke fornøyd med at baklokket (ringen) "spiser" seg inn i armen min :(

I bunn og grunn er jeg vel veldig klar for en ny Diver? Time will show :)

Sjarmen med denne er nettopp at den er blå synes jeg; det finnes plenty av sorte divere, vesentlig færre blå :).