G
Visdomstenner? Er det noe som kommer i puberteten? Merker jeg gruer meg
Å få trukket en visdomstann er luksus! Prøv å få den delt i fire ved hjelp av et bor, for deretter å trekke/jekke ut fire deler... x 2...
Bortskjemte er dere!
Å få trukket en visdomstann er luksus! Prøv å få den delt i fire ved hjelp av et bor, for deretter å trekke/jekke ut fire deler... x 2...
Bortskjemte er dere!
Tror aldri jeg har svettet så mye ved bare å sitte stille i en stol
Eneste fordelen jeg kan tenke på var at jeg slapp unna det hele ved å kun betale en egenandel
Jeg har faktisk aldri hatt hull i tennene. Er jeg unormal da?
Sick mofo!
Jeg er glad mine visdomstenner sitter såpass godt fast at det må skjæres opp i tannkjøttet, knekkes i flere biter og taes ut, for deretter å sy igjen Det er faktisk det mest behagelige tannlegebesøket jeg har hatt.. Mannen var erfaren nok til å sette nok bedøvelse heldigvis!
Jeg har faktisk aldri hatt hull i tennene. Er jeg unormal da?
Ellers hadde jeg en trivelig(?) rendezvous med en Volvat lege som undersøkte meg der bak. Jeg kan ikke tenke meg en annen undersøkelse hvor større tillit til legen er ønskelig, men i mitt tilfelle hjalp det ikke akkurat stort at vedkommende hadde en Rolex DJ med så mye strekk at jeg egentlig bare burde dratt på meg buksene og forlatt kontoret umiddelbart
LOL...rumpedoktor med strekk i lenka på klokka si..I wonder why
LOL.
Og hvis den klokka dukker opp på Finn.no vil jeg gjerne vite om det sånn at jeg slipper å ende opp med den...
LOL.
Og hvis den klokka dukker opp på Finn.no vil jeg gjerne vite om det sånn at jeg slipper å ende opp med den...
Haha, jeg ville jo ellers tro at Explorer II ville være proktolog-klokken
Haha, jeg ville jo ellers tro at Explorer II ville være proktolog-klokken
...og brått var det ikke lenger utelukkende positivt med ny Explorer i 39mm, samt rykter om ny Explorer II med supercase på neste Baselworld.
ouch..