Tar med en 600 000$ Greubel Forsey i bassenget!

Noen har bare for mye penger.. Det er det ingen tvil om.. :p

Jeg har helt manglende evne til å føle noen form for indignasjon over slikt :)

Folk må få lov til å kose seg med klokkene sine.

Enig med DJM. Har man lyst har man f*en meg lov :)

På høyde med han som la Richard Millen sin i bassenget for å se om den fløt

Men det er jo en klokke som alle andre klokker.. De er jo til for å brukes, tipper 600 000$ ikke er mye penger for denne karen uansett... ;D

It's golden - Ari Gold ;)

Hadde jeg hatt en Aquanaut hadde jeg helt sikkert badet med den :)

Bader jo med Seamaster og Doxa. De er laget for å tåle det. Men spørs om jeg ikke hadde vært liiiiiitt forsiktig med en GF ;)

Har badet med alle klokkene mine som er vanntett jeg... Hadde jeg hatt penger til klokkene som bades med her, og de er regnet som vanntett, så hadde jeg badet med dem også... Er da helt naturlig?

Har badet med alle klokkene mine som er vanntett jeg... Hadde jeg hatt penger til klokkene som bades med her, og de er regnet som vanntett, så hadde jeg badet med dem også... Er da helt naturlig?

Jeg også! Klokker skal brukes.

Her mener jeg Hodinkee er langt utpå jordet.

Det er merkelig når jeg ser arbeidsklokker/beatere/dykkerklokker som kanskje er 40 år gamle som er helt strøkne. Klokker er tross alt bruksgjenstander, de skal brukes. Kommer det riper og hakk eller om glasset sprekker; er det noe galt i det da?

Jeg tror at de som designer og lager klokker ønsker at kunden skal bruke klokken for det den var designet for. Regner forøvrig med at vanntettheten på nevnte klokke var mer enn 30 meter.

Hva med velstående bilentusiaster som som kjører løp med gamle, skjeldne sporsbiler til flerfoldige millioner. De bruker bilene for det de er designet for. Om de kjører ut/krasjer? Hva så, bilen kan bygges opp igjen. Akkurat som klokken.

Hadde likevel ikke tatt med et millionur i et basseng...ingen kred å få hvis den skades der ;)

Her mener jeg Hodinkee er langt utpå jordet.

Det er merkelig når jeg ser arbeidsklokker/beatere/dykkerklokker som kanskje er 40 år gamle som er helt strøkne. Klokker er tross alt bruksgjenstander, de skal brukes. Kommer det riper og hakk eller om glasset sprekker; er det noe galt i det da?

Jeg tror at de som designer og lager klokker ønsker at kunden skal bruke klokken for det den var designet for. Regner forøvrig med at vanntettheten på nevnte klokke var mer enn 30 meter.

Hva med velstående bilentusiaster som som kjører løp med gamle, skjeldne sporsbiler til flerfoldige millioner. De bruker bilene for det de er designet for. Om de kjører ut/krasjer? Hva så, bilen kan bygges opp igjen. Akkurat som klokken.