Jeg har funnet ut at jeg trenger en sommerbeater. En klokke jeg kan falle i vannet med uten at det er en katastrofe. Dette gikk opp for meg for en uke siden. Jeg skulle med familien ut på båttur og hadde på meg min nye Chronometre Bleu den dagen. Jeg bestemte meg imidlertid for å legge den av meg før båtturen. Man vet jo aldri.. Det som skjedde var at da jeg skulle fylle bensin på marinaen snublet jeg over trossen og gikk hodestups i havet til stor glede for min kone, mine barn og mine barnebarn. Jeg hadde heldigvis ingen klokke på meg så det eneste som gikk tapt var mine nye Tom Ford solbriller og mye stolthet. Incidensen ble helgens lattis. Men, uansett jeg fant ut at jeg trengte en klokke som tåler vann. Jeg har selvfølgelig klokker som tåler vann, så det var antagelig bare en unnskyldning for å kjøpe meg ny klokke, men dere skjønner at jeg trengte en god grunn, Jeg ville ha noe med gummirem for det har jeg ikke fra før. Jeg har lenge hatt en klokke i kikkerten, som fyller behovet for en sommerklokke med gummirem. Jeg skal holde dere litt på pinebenken, for klokken kommer ikke før mandag eller tirsdag. Men det er lov å gjette!