Tegneserie-merch

Tusen takk alle sammen :D Liker den bare bedre og bedre for hver gang jeg ser på den. Så den jo live for første gang i dag, men den leverer så til de grader! :)

Mye går sånt for a? :D
Har ikke sjekket lokalt men Ofrei.com skal ha nesten 600pr ledd, pluss frakt. Dyrt med ledd;)

Gratulerer. :)

Og til glede for @aek.

Tusen takk :)

Og hyggelig at det er til glede for andre, men hvorfor skjønner jeg ikke helt? o_O

Har ikke sjekket lokalt men Ofrei.com skal ha nesten 600pr ledd, pluss frakt. Dyrt med ledd;)

600,- pluss la oss si 100,- i frakt, pluss 25% i avgifter, det blir 875,- det. 700,- med frakt? :D

Har forresten en litt dårlig magefølelse på at jeg fikk med den "gamle" røde boksen og ikke den nye treboksen :confused: Sendte en mail til Bjerke og hørte om det var mulig å få gjort no med det, regner vel med at "kjøpt er kjøpt" men var jo mildt sagt opptatt av andre ting når jeg satt der med en splitter ny klokke i går. Skader ikke å spørre hvertfall :)

Klokka er forresten helt utrolig fotogen, må bare prøve meg fram litt og finne ut av vinkler, lys osv. Det svarte i skiva ser også mye svartere ut enn andre speedyer jeg har sett, men kan være at det bare er pga kontrasten med det røde/hvite. Utrolig fornøyd med klokka, ikke fullt så fornøyd med esken :(

Må skryte litt av Bjerke her. Sendte de som sagt mail ang gammel rød eske vs ny tre-eske. Null stress, bare å komme nedom og bytte :D

Kjøper gjerne et ledd av deg for 700,- inkl. frakt. Må få med skruen som hører til:)
Kan vippse det penger:)
Mvh
Kenneth Rørstadbotten

Nå har jeg sovet på det og bestemt meg for å beholde den komplett. Sorry at jeg er en luremus, ikke meningen :oops: Lykke til med jakten videre :D