Hva er forumets mening om denne bilen. 0-100 på 4,4 sek. Pen bil med masse plass. Rekkevidde 48 mil. Alle fordeler som følger med en elektrisk bil. Hvorfor skal jeg ikke betale 31.000 for å komme på ventelisten? Leveringstid er da ca. 1 år.
Grunnen til at JEG ikke ville satt meg på venteliste er mangelen på en fantastisk bensindrevet V8 eller V12. Det er ett eller annet feil med bil som ikke har lekker motorlyd til å matche utseende Selvfølgelig min høyst personlige mening.
Jeg ser den, men allikevel føler jeg at fordelene veier opp mangelen på gromlyd.
Flott bil, og absolutt blant de bedre på markedet.
Hvordan påvirkes batteriene av for eksempel kulde? 48 mil er vel og bra, men ikke hvis det er best case scenario?
Min største motstand mot elbiler er nettop på grunn av begrensningene på batteritid. Vet at Tesla Roadster sin oppgitte batteritid var langt kortere enn det som var oppgitt av leverandør.
Hva er pris på bilen ferdig på skilt egentlig?
De regner med en pris på rundt 600' for en Signature Performance utgave Dette er utgaven med den største batteripakken, den kraftigste motoren, og spekket med alt annet av ekstra-utstyr.
Nei da er det jo ingenting å lure på - ser ut som en fantastisk bil. Løp og kjøp!!
Nei da er det jo ingenting å lure på - ser ut som en fantastisk bil. Løp og kjøp!!
Du bør nok sjekke batterikapasiteten ved -15, en ikke helt uvanlig temperatur her til lands. Et vanlig batteri taper mer enn femti prosent av effekten ved denne temperaturen.
Jeg er også litt skeptisk til levetiden på batteriene i vårt klima. En batteripakke til denne bilen koster sikkert 150K+. Noe mindtre ville forundre meg. Må den byttes etter tre år blir det et kostbart bilkjøp.
Vurderte å "like" denne, men var usikker på om det var ironi.
Om det er ironi så "liker" jeg.