Tha Monster!

Medlem
30. april 2012
Innlegg
132
Sted
Trondheim
Tenkte jeg måtte ha denne kult-klokken i samlingen min, og plutselig var den bestillt fra Creationwatches, etter en annen unboxing her en dag!

Må si jeg er meget imponert over Raul & co. Klokken ble bestillt for nøyaktig en uke siden. Dagen etter ble den sendt fra Singapore og 4 dager etter ringte DHL og sa de hadde en pakke til meg! Jeg var desverre på jobb og ingen hjemme, men han hyggelige mannen fra DHL sa han kunne stikke innom jobben min i dag. Snakk om god service! :D

I påvente av et større klokkeprosjekt dekker vel dette kjøpelysten for en stund :cool:



På jobb:



I bilen:



Hjemme:













Natoer fra TS-Shop ;)









Seiko-trioen min :)

 
Takk alle sammen :D



Ja tror det? SKX781.. Hva er forskjellen?

Tja, fritt etter hukommelsen er det i hovedsak det nye verket som er den største/viktigste forskjellen. Det nye verket kan trekkes og det hacker - dvs at sekundviseren stopper når du trekker kronen helt ut. Det er forskjeller på skiva og fargene også, men jeg husker ikke annet enn at jeg synes den gamle er finere. Ja, og så har den fått ny krone. Det kan godt hende det var noe annet også, men ikke noe som har fått meg på byttetanker.

Den sorte remmen med orange stripe er helmaks på den klokken. Jeg må nok kjøpe en slik.
 
Gratulerer med kjempetøff monster! En ekte WIS-klassiker dette, kos deg med den. :)