The Final walk,har nå matrialisert seg.

Gratulerer med utrolig flott og sjelden Rolex, og ikke minst velkommen til klubben TB! :)

Gratulerer så mye med en flott YM! Det kan være farlig å "oppdage" Rolex, det medfører at man har lyst på fler. ;)

Liker at du er litt orginal i valgene dine TB :) Når du først havner på Rolexkjøret er det kult at du valgte den elegante Yachtmasteren!

Gratulerer så mye! :D

Et der er en undervurdert Rolex IMO, klassisk diskré men fortsatt tøff og sportslig. Behold denne! Gratulerer

Gratulerer med en flott Yatchmaster:) Synes den er kjempekul!
Takker så mye...

Grattis!! For en klokke! Jeg syntes det er kult at noen kjøper en rolex-modell som ikke er hverdagskost her på TS! Platina-bezel og blanke midtledd ser bare helt rått ut! Denne modellen er vell kanskje en av de rolexene med høy bling-faktor? noe jeg er STOR tilhenger av! Denne står høyt på min ønskeliste! Nok en gang, gratulerer! Noe sier meg at du har en fin tid i vente! :D
Takk så mye.

Takk,takk..

Gratulerer med tusenlapp midas! :mrgreen: Jeg har gått på et par slike smeller selv, men liker at du prøver, og det er ikke umulig at du får rett. YMen er ganske annerledes enn de andre Rolexene og sikkert ikke så lett å gi slipp på. Frekk kombinasjon av nedtonete farger og rød viser, kombinert med den levende skiven. Polerte midtledd er ikke min greie, men kler denne bedre enn mange av de andre Rolexene. Men tenk ikke på om du kommer til å beholde den eller ikke, bare nyt den! :cool:
Nytes gjør den nå i fulle drag.....Ang tusenlappen så for vi se det an;)

Gratulerer med utrolig flott og sjelden Rolex, og ikke minst velkommen til klubben TB! :)
Takk for det Kohe321......Har en annen godbit på vei inn jeg vet du kommer til og like:mrgreen:

Gratulerer så mye med en flott YM! Det kan være farlig å "oppdage" Rolex, det medfører at man har lyst på fler. ;)
Men skal man ikke følge sine lyster da ?......Takk for gratulasjoner.

Gratulerer med et lekkert ur.
Takk....

Gratulerer! Denne ser jo meget bra ut. Morsomt at du valgte en litt utenom :p
Liker meg litt utenfor allfarvei...Takk skal du ha.

Liker at du er litt orginal i valgene dine TB :) Når du først havner på Rolexkjøret er det kult at du valgte den elegante Yachtmasteren!

Gratulerer så mye! :D
Takk for gratulasjoner...

Gratulerer med en fantastisk flott YM!:D
Et ganske spennende valg!;)
Takk skal du ha.

Gratulerer med flott YM!
Takk,takk..

Gratulerer med nytt. :D
Takk for gratulasjoner.

Welcome to the dark side!

....we lied about the cookies....;)
he,he......takker for den.

Gratulerer med en flott YM :D
Takk skal du ha.

Gratulerer med nydelig Rolex YM... :D :D :D
Takk,takk...

Gratulerer med en fin YM! Dette er en flott sen-sommerbeater!
Takk så mye....Satser på en god sensommer.

Gratulerer! Dette er en av mine favoritter! :D
Nydelig!!! denne vokser mer å mer på meg...
gjerne masse bilder! :)
Ja da er det vel bare og begynne jakten da ?

Vakkert. Gratulerer!:D
Har selv lyst på en sånn. Gjerne med blå skive.
Takker for det.

Et der er en undervurdert Rolex IMO, klassisk diskré men fortsatt tøff og sportslig. Behold denne! Gratulerer
Takker så mye...

Meget fin, gratulerer!
Takk,takk...

Gratulerer så mye!
Takk for det.

Gratulerer, YM er virkelig flott! Ser gjerne flere bilder, spesielt av siste kategori;)
Takker så mye,flere bilder vil komme.

Gratulerer med vakker YM :D
Takk skal du ha.