Takker så mye...Gratulerer med en flott Yatchmaster Synes den er kjempekul!
Takk så mye.Grattis!! For en klokke! Jeg syntes det er kult at noen kjøper en rolex-modell som ikke er hverdagskost her på TS! Platina-bezel og blanke midtledd ser bare helt rått ut! Denne modellen er vell kanskje en av de rolexene med høy bling-faktor? noe jeg er STOR tilhenger av! Denne står høyt på min ønskeliste! Nok en gang, gratulerer! Noe sier meg at du har en fin tid i vente!
Takk,takk..Gratulerer!
Nytes gjør den nå i fulle drag.....Ang tusenlappen så for vi se det anGratulerer med tusenlapp midas! Jeg har gått på et par slike smeller selv, men liker at du prøver, og det er ikke umulig at du får rett. YMen er ganske annerledes enn de andre Rolexene og sikkert ikke så lett å gi slipp på. Frekk kombinasjon av nedtonete farger og rød viser, kombinert med den levende skiven. Polerte midtledd er ikke min greie, men kler denne bedre enn mange av de andre Rolexene. Men tenk ikke på om du kommer til å beholde den eller ikke, bare nyt den!
Takk for det Kohe321......Har en annen godbit på vei inn jeg vet du kommer til og likeGratulerer med utrolig flott og sjelden Rolex, og ikke minst velkommen til klubben TB!
Men skal man ikke følge sine lyster da ?......Takk for gratulasjoner.Gratulerer så mye med en flott YM! Det kan være farlig å "oppdage" Rolex, det medfører at man har lyst på fler.
Takk....Gratulerer med et lekkert ur.
Liker meg litt utenfor allfarvei...Takk skal du ha.Gratulerer! Denne ser jo meget bra ut. Morsomt at du valgte en litt utenom
Takk for gratulasjoner...Liker at du er litt orginal i valgene dine TB Når du først havner på Rolexkjøret er det kult at du valgte den elegante Yachtmasteren!
Gratulerer så mye!
Takk skal du ha.Gratulerer med en fantastisk flott YM!
Et ganske spennende valg!
Takk,takk..Gratulerer med flott YM!
Takk for gratulasjoner.Gratulerer med nytt.
he,he......takker for den.Welcome to the dark side!
....we lied about the cookies....
Takk skal du ha.Gratulerer med en flott YM
Takk,takk...Gratulerer med nydelig Rolex YM...
Takk så mye....Satser på en god sensommer.Gratulerer med en fin YM! Dette er en flott sen-sommerbeater!
Ja da er det vel bare og begynne jakten da ?Gratulerer! Dette er en av mine favoritter!
Nydelig!!! denne vokser mer å mer på meg...
gjerne masse bilder!
Takker for det.Vakkert. Gratulerer!
Har selv lyst på en sånn. Gjerne med blå skive.
Takker så mye...Et der er en undervurdert Rolex IMO, klassisk diskré men fortsatt tøff og sportslig. Behold denne! Gratulerer
Takk,takk...Meget fin, gratulerer!
Takk for det.Gratulerer så mye!
Takker så mye,flere bilder vil komme.Gratulerer, YM er virkelig flott! Ser gjerne flere bilder, spesielt av siste kategori
Takk skal du ha.Gratulerer med vakker YM