The Great Red unboxing

Den der er bare så j%&$a pen - og jeg er litt misunnelig på deg nå. Skulle gjerne hatt en saltversjon til min pepper GMT. En dag. En dag.

Nyt den og pass godt på den. :)

PS: Ei slik klokke med hvit urskive kler gyllenbrune skinreimer ALLTID. :)

Gratulerer med en fin Omega. Her er et par bilder til ytterligere inspirasjon. Den klokken der kler nato i mange farger :)

65641e5c.jpg

12.jpg

Den kler det meste - til og med grønt, men jeg skal denne gang forsøke å la være å lage en for stor rem-garderobe...

Bilde lånt fra WUS:

413691d1301582457-zulu-nato-strap-omega-seamaster-img_1836.jpg

Takk!

Jeg bestilte Hirsch Duke Alligator i Gold Brown (som er den som er avbildet tidligere i posten). Den fargen het visstnok Honey Brown tidligere, men dagens Honey er mer gulaktig (se rem nummer to fra høyre i bildet nedenfor). I samme slengen tok jeg med en Hirsch Principal i samme farge, men med kontrastsøm i elfenben. Den har avrundet ende, som jo er kult, pluss at en noen ganger har lyst på kontrasten sømmen danner :) Også denne har skiftet navn på fargen. Hirsch har hatt en del modellrevisjoner, hvor navn har blitt endret, åpenbart farger også, pluss at modeller som tidligere kom med alligator-mønster ikke lenger har det osv.

Duke (tredje fra høyre):

Principal:

Lånt bilde fra WUS med det som nå heter Principal Gold Brown:

Jeg tror dette blir bra :mrgreen: