Bølletøff! Hvordan er lumen?
lantin Moderator Medlem 29. okt. 2013 Innlegg 1.448 Sted Oslo 27. jan. 2015 #21 Bølletøff! Hvordan er lumen?
Auto Winder Medlem 6. juni 2012 Innlegg 1.301 Sted Sørlandet 27. jan. 2015 #22 Consigliere skrev: Gratulerer med en annerledes og spennende klokke! Klikk for å utvide... Pasop skrev: Gratulerer med flott klokke. Klikk for å utvide... Hvalrossen skrev: Kul! Gratulerer! Klikk for å utvide... Takk takk takk lantin skrev: Bølletøff! Hvordan er lumen? Klikk for å utvide... Takk for det @lantin. Lumen er god, et hakk eller to under Seiko's Monsterlume, men absolutt ikke noe å klage over. Jeg skal se om jeg får tatt noen lume-bilder etterhvert også... Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Consigliere skrev: Gratulerer med en annerledes og spennende klokke! Klikk for å utvide... Pasop skrev: Gratulerer med flott klokke. Klikk for å utvide... Hvalrossen skrev: Kul! Gratulerer! Klikk for å utvide... Takk takk takk lantin skrev: Bølletøff! Hvordan er lumen? Klikk for å utvide... Takk for det @lantin. Lumen er god, et hakk eller to under Seiko's Monsterlume, men absolutt ikke noe å klage over. Jeg skal se om jeg får tatt noen lume-bilder etterhvert også...