Oh...
Lurer også litt på dette. Hvor utbredt er det blant Norges befolkning(TS)?Ville dere gravere baksiden på deres Keeper(s)? Rolexbaklukket er plain og er ment til slike graveringer.
Hva med å gravere navn / dato / etternavn / ala pp "pour mon fils" etc
Jeg kunne tenkt meg det, men mange keepere har safirglass bak med innsyn til urverket. Liker imidlertid hvordan Patek har løst dette i 5227.Lurer også litt på dette. Hvor utbredt er det blant Norges befolkning(TS)?
Snedig. Kunne også tenkt meg det. Tenkte først på å ha baklokket som en dåpstallerken e.l men sitter med følelsen at 114060 er mer gutteklokke.. Må tygge litt på det og se litt etter gode gravører. Noen med tips?Jeg kunne tenkt meg det, men mange keepere har safirglass bak med innsyn til urverket. Liker imidlertid hvordan Patek har løst dette i 5227.
Jeg tror nesten ikke på meg selv, men jeg slenger meg på. I det minste blir terskelen for å selge noe høyere ved å eksponere seg selv på denne måten først. Denne har jeg holdt på å kjøpe 5-6 ganger de siste 2 årene, men alltid endt opp med noe annet i siste liten. Prøvde også å overtale et par medlemmer her om å selge sin de siste månedene til god pris, men uten hell. Så når jeg først fikk tak i en ny i Norge, med dato 01.01.2016 i sertifikatet, og har tatt av plasten selv, da bør terskelen for å flippe være temmelig høy. I tillegg så vet jeg at dersom jeg hadde solgt denne i dag, så hadde jeg slått til på sekundet i morra om feks Bjerke hadde hatt en på lager..
Vis vedlegg 659
Og der var første klokke i tråden lagt ut for salg
Regner med det blir en fyldig anmeldelse skrevet på neste klokke inn!
Og der var første klokke i tråden lagt ut for salg
Regner med det blir en fyldig anmeldelse skrevet på neste klokke inn!
Får man fortsatt straff når man har kjøpt tilbake identisk klokke innen en uke?
Er det ikke på tide med en BLNR-anmeldelse på TS da?