The meaning of life...(Arbeidstittel)

Medlem
30. okt. 2010
Kjære godtfolk,
Tre hendelser sammentraff i løpet av en relativt kort periode. Jeg registrerte at jeg snart har postet 1000 innlegg. Det tok nesten 3 år. Skjebnen ville samtidig at det en dag skulle ligge en grail klar for meg. - Det var bare å plukke stakkarn opp. En elsket 5513 og en flott Heuer ble de utvalgte offerlam. For å feire disse 2 begivenheter, måtte jeg nesten bare skaffe et ur jeg har tenkt lenge på -Ikke grail akkurat, men et merke jeg har mer og mer sans for og som viser evne til kombinasjon med nytenking og tradisjon. Som om ikke det skulle være nok har jeg også registrert en god tilfredshet komme snikende. Et levedyktig kompromis - et bærekraftig status quo.

Så har jeg nå sittet time etter time med meningsløse poster for å få opp den såkalte "post count", men nå er jeg tom. Reservetanken synger på siste vers. Utslitt, matt og tilfreds med ur og tingenes tilstand - jeg har ikke mer på hjertet og vet sannelig ikke om jeg klarer å poste de 9 postene som mangler før "WIS" status. - Strander jeg rett før målgangen? Men om jeg klarer det, i alle denne horologiske lykke / tristesse, skal man da pensjonere seg, klikke en siste gang i det røde ballongkrysset på nettleseren og se at skjermbildet til tidssonen.no nærmest desintegreres for alltid?

Kamera må også lades ser jeg, det kan sikkert ta en dag eller to. Gammelt og utslitt som det er...

Så lenge det er liv
er det håp
om en slutt

-Nils F. Nielsen-

Bærekraft meg her og bærekraft meg der.
Få sjå på tredjemann á!! ... og gjerne haughvis av første og andre mann med.

Takker som muser :)

Hmm... Det er jo fristende å skrive noe vanvittig provoserende mot deg som enkeltperson slik at vi kan debattere kort og konsist til siste innleggene til WIS status er oppnådd og batteriet batteriet oppladet...

Så... Here it goes...

Din... Din... Teite promp!

;)

@RELOX hansken er kastet... Du kan vel ikke la en såpass injurierende uttalelse bli stående ubesvart?

@Entropy godt initiativ... :)

Redigert av en moderator:
Tja, ikke helt min stil, men åpenbart så YMMW, så her kommer mine gratulasjoner!
Kos deg med Grailen din, @RELOX :D

Kjære godtfolk,
Tre hendelser sammentraff i løpet av en relativt kort periode. Jeg registrerte at jeg snart har postet 1000 innlegg. Det tok nesten 3 år. Skjebnen ville samtidig at det en dag skulle ligge en grail klar for meg. - Det var bare å plukke stakkarn opp. En elsket 5513 og en flott Heuer ble de utvalgte offerlam. For å feire disse 2 begivenheter, måtte jeg nesten bare skaffe et ur jeg har tenkt lenge på -Ikke grail akkurat, men et merke jeg har mer og mer sans for og som viser evne til kombinasjon med nytenking og tradisjon. Som om ikke det skulle være nok har jeg også registrert en god tilfredshet komme snikende. Et levedyktig kompromis - et bærekraftig status quo.

...OPPDATERING MED BILDER, WOOP WOOP!

!!!!!!GRAIL ALERT!!!!!!

e9eqe3yn.jpg

Så lenge det er liv
er det håp
om en slutt

-Nils F. Nielsen-

Hmm... Det er jo fristende å skrive noe vanvittig provoserende mot deg som enkeltperson slik at vi kan debattere kort og konsist til siste innleggene til WIS status er oppnådd og batteriet batteriet oppladet...

Så... Here it goes...

Din... Din... Teite promp!

;)
[video=youtube_share;FWBUl7oT9sA]http://youtu.be/FWBUl7oT9sA[/video]

@mikkemus23
Takk Mikke, men etter å ha hatt den på armen et par dager, pådro jeg meg en vond tennisalbue. Legen sier nå at jeg må skrive maksinmalt 2 innlegg per dag på TS. Husj, dette var visst dagens 2...

En virkelig venn er nesten like glad i deg når du lykkes.

Nils-Fredrik Nielsen

Spent på å se hva dette er! Men @RELOX, det er trist om du slutter på TS når du er "i mål", dette lille nettsamfunnet omfatter jo om så mye, mye mer enn bare kjøps-enabling og diskusjoner om hva som skal bli "neste steg" for samlingen. Håper du blir!

Pro-tips: neste steg kunne vært å blitt støttemedlem og bli med i galskapen som skjer i Salon Privé, anbefales på det varmeste... :D

Utpakking nr. 1 av 2

Jeg skal ikke gjøre dette til hverken mer eller mindre. Motivet for å kjøpe denne klokken er enkelt: Jeg liker den og jeg liker rødt...

rubz.jpg

Måtte spionere litt, posten leverer som avtalt!

pakke på bordet:
m8vf.jpg

kjent boks!?
ntq8.jpg

Her har Knut den gode vært:
2wkv.jpg

Tada, eller heter det Tudo!
fs6d.jpg

Ny og gammel beater, perhaps:
66xg.jpg

Jeg liker'n:
l5zb.jpg

Jeg likte pelagosen godt, men denne har det lille ekstra som gir meg "godfølelse". Nå er jeg ikke fan av store og topptunge klokker, men denne klarer seg helt ok etter noen dagers bruk. Går meget bra og gir meg et smil hver gang jeg titter på uret.

Kan anbefales!

le grand finale

Så var vi her, kort og konkret:

Pakke i posten:
m8vf.jpg

I dag vil mini-me bistå med oppakking og kvalitetssikring:
gob8.jpg

Bobleplast, elsker bobleplast!
ilzt.jpg

hmm..inspektøren mener at innpakkingen ikke harmonerer med grail.
764x.jpg

Dette må sjekkes ut nærmere:
n9zj.jpg

Tja, dette kan vel stemme mer:
mqjo.jpg

Aha!
zfuh.jpg

Alle de kule og tøffe gutta peker nese til diver-lenke-plastikkgutta og går med lær- Intet er vel eksempelvis mer sexy enn et par skikkelig lederhosen

01024207.zoom.a.jpg

itq1.jpg

oyt2.jpg

y4li.jpg

jkcl.jpg

That's it and that's that!
Ut gikk min 5513 som ble erstattet av en 1665. Vintage, men som forhåpentligvis tåler hverdagsbruk i mange år framover!

Kos dåkk masse :)

Etter tre snøfattige vintre meldte han seg fortvilet ut av redningskorpset.

Redigert:
Stor gratulasjon til deg Relox! Begge to ur er av ypperste klasse. 1665 er eneste grunn til at 16600 min ryker.. Håper du ikke forsvinner;)