The Moon....

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
Da ønsker jeg og boxe ut denne som jeg i dag kjøpte ny hos min AD.
Regner med at det er den første på TS.

Vi kjører på......

Speedmaster008.jpg
[/IMG]
Speedmaster009.jpg
[/IMG]
Speedmaster010.jpg
[/IMG]
Speedmaster018.jpg
[/IMG]
Speedmaster014.jpg
[/IMG]
Speedmaster012.jpg
[/IMG]
Speedmaster013.jpg
[/IMG]
Speedmaster015.jpg
[/IMG]
Speedmaster016.jpg
[/IMG]
Speedmaster017.jpg
[/IMG]
Speedmaster022.jpg
[/IMG]
Speedmaster023.jpg
[/IMG]
d016.jpg
[/IMG]
Speedmaster018-1.jpg
[/IMG]
Speedmaster015-1.jpg
[/IMG]
d017.jpg
[/IMG]
d014.jpg
[/IMG]
d013.jpg
[/IMG]
Speedmaster010-1.jpg
[/IMG]
Speedmaster014-1.jpg
[/IMG]
Speedmaster012-1.jpg
[/IMG]

En Omega Speedmaster kal 9300.

Litt kjappe bilder tatt på kontoret og i bilen, men kommer tilbake med en tråd med macro og flere detaljer.
Legg merke til siste bilder der det er en inngravering på kassen som er nytt av året. Denne er umulig og kopiere for fake industrien.

Takk for titten.

Mvh
Timebandit;)

Gratulerer TB! Lett en av mine favoritt chronoer! Den nye speedyen med in-house er bare rå. Hvordan er kvalitetsfølelsen på pushers og klokken generelt? Meget høy gjetter jeg... :)

Kult at du går henne og hanker denne! Den er estetisk flott og mekanisk interessant. Desverre sitter den ikke så godt på mitt håndledd, som det tilsynelatende gjør på ditt:)

Gratulerer

Gratulerer igjen.. Et utolig flott ur på alle måter, Speedmasters andre månelanding. Og du Timebandit, du er bare helt utrolig. Finnes det et eksklusivt ur du IKKE har kjøpt siste MÅNEDENE?
På en måte håper jeg du finner grailen din til slutt, på en annen måte ikke for da vil du fortsette å fore oss med flotte unboxinger ca en gang i uken i lange tider fremover.

Nydelig ur!!!

Nå ble jeg virkelig overrasket. I positiv forstand. Fantastisk flott klokke. Skjønner at det er flere enn meg her inne som kunne tenke seg en slik på armen.

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye med sonene første Speedy 9300:) En klokke som ser og virker meget bra på alle måter! Eneste minus er at den blir litt stor for meg.

Nyyyyyydelig!!
Grattis med utrolig kul evolusjonert Speedy!

Med risiko for å virke forsøpplende, men dette må nok kommenteres
Legg merke til nest siste bilde der det er en inngravering på kassen som er nytt av året. Denne er umulig og kopiere for fake industrien.
Det er å stikke ut haka og spille høyt å si at ting ikke kan kopieres, sikkert ikke en enkel operasjon. Men det å si at den ikke ka kopieres føles som om det virker oppfordrende på den skittme industri.

Ref DVD-kryptering og annet umulig :)