To bilder av min gamle (kjøpt av Mogens i sin tid) på andre alternativer;
U Ursa Major Medlem 29. jan. 2010 Innlegg 844 13. feb. 2012 #21 To bilder av min gamle (kjøpt av Mogens i sin tid) på andre alternativer;
Timekeeper Medlem 30. mars 2011 Innlegg 3.526 Sted Oslo 13. feb. 2012 #22 Skal si du har slått på stortromma The Player, gratulerer. Veldig flott Patek! Gleder meg til fortsettelsen!
Skal si du har slått på stortromma The Player, gratulerer. Veldig flott Patek! Gleder meg til fortsettelsen!
The Player Medlem 15. sep. 2011 Innlegg 2.716 Sted Oslo 13. feb. 2012 #23 Ursa Major skrev: To bilder av min gamle (kjøpt av Mogens i sin tid) på andre alternativer; [/IMG] Klikk for å utvide... Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til forslaget til Mesh og Aquanaut - men, dette ser jo svært så bra ut Vil ellers takke for trivelige gratulasjoner! Dette må vel være et av de få stedene i landet hvor man får ros for å bruke uanstendig mye penger???? Edit : @Ursa. Jeg merker på måten du skriver på at det er like før du kjøper deg en tilbake....
Ursa Major skrev: To bilder av min gamle (kjøpt av Mogens i sin tid) på andre alternativer; [/IMG] Klikk for å utvide... Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til forslaget til Mesh og Aquanaut - men, dette ser jo svært så bra ut Vil ellers takke for trivelige gratulasjoner! Dette må vel være et av de få stedene i landet hvor man får ros for å bruke uanstendig mye penger???? Edit : @Ursa. Jeg merker på måten du skriver på at det er like før du kjøper deg en tilbake....
U Ursa Major Medlem 29. jan. 2010 Innlegg 844 13. feb. 2012 #24 Tja, hvem vet..!? Det er det mest perfekte uret jeg noensinne har hatt..! Yntes forøvrig den var pretty damn cool på polert kvalitets-mesh (med unntak av at jeg klarte å kjøpe 20mm, og den er jo 21 mellom lugs)
Tja, hvem vet..!? Det er det mest perfekte uret jeg noensinne har hatt..! Yntes forøvrig den var pretty damn cool på polert kvalitets-mesh (med unntak av at jeg klarte å kjøpe 20mm, og den er jo 21 mellom lugs)