Samme her... Komisk nok sammen med Birken-magasinet...
Samme her... Komisk nok sammen med Birken-magasinet...
Dritlekker!
Hva betaler folk når dere plukker den opp?
Smaken er som baken, vanlig sort finere? I dont think so, mer lesbar? Sikkert lettere å lese den sorte hvis man har +5 i brille styrke men har glemt brillene hjemme Men for meg som ikke har redusert syn eller planer om å dra den oppi verdensrommet så er den mer enn nok lesbar for mitt brukVanlig svart Speedmaster med lenke er jo finere og mer lesbar?
Den er sikkert lesbar nok til ditt bruk ja. Ved et statistisk forsøk på et tilfeldig utvalg av personer med normalt syn, er jeg ganske sikker på at testen ville vise at sort skive er mer lesbar og finest. Jeg tror også testen ville avdekket at lume i subdials er oppskrytt. Det ville også kanskje kommet for en dag at de fleste Omega modeller er limited editions, og at lenke er bedre enn rem.
Men dette blir jo rent hypotetisk...
Fine begge to, men litt hype etter min mening.
så er den mer enn nok lesbar for mitt bruk
Kult at en del har fått Speedyene sine. Jeg venter fortsatt tålmodig, men innser vel at dette med levering i løpet av September kan holde hardt.
Ser også at en del av disse går rett ut i markedet igjen, omtrent med plasten på, og i skrivende stund ligger det to på Finn og en på KS her. Er Speedyen så kjip, eller er det folk som er ute etter å tjene "a quick buck"?