Flippeparasittene er forhåpentligvis snart ferdige å selge, og så kan vi som kjøpte for å ha og dem som ikke var så heldige å bestille i tide kose oss med demGikk for 59.200. Må være billigste som har gått i bruktmarkedet?
Flippeparasittene er forhåpentligvis snart ferdige å selge, og så kan vi som kjøpte for å ha og dem som ikke var så heldige å bestille i tide kose oss med demGikk for 59.200. Må være billigste som har gått i bruktmarkedet?
Ah auksjon er spennende. Vant en bbb til langt under innkjøpspris på klokkeriet. Solgte den forøvrig til selvkost få uker erter. Nå tapte jeg nettopp en jakke pga språk og tidssoner. Utrolig irriterende.Gikk for 59.200. Må være billigste som har gått i bruktmarkedet?
Kjipt, føler med dere Blir en fin julegave daVis vedlegg 63335
...... får satse på at den kan brukes i jula da
Funnet noe som IKKE passer?
Liker hvordan den ser ut på nyere lenke. Passet den uten noe fikling? 1171 krever vel litt filing?
Moderne lenke skled rett på.Liker hvordan den ser ut på nyere lenke. Passet den uten noe fikling? 1171 krever vel litt filing?
Grattis! Min har vært på armen mer eller mindre sammenhengende siden jeg plukket den opp i slutten av oktober.Vis vedlegg 69047 Vis vedlegg 69048 Endelig er ventetiden over for min del. Må si jeg er utrolig fornøyd, særlig etter at jeg satte på snoopy reimen. Tror denne blir en keeper
Takker! Tror det blir det samme for meg fremoverGrattis! Min har vært på armen mer eller mindre sammenhengende siden jeg plukket den opp i slutten av oktober.