ja, man ser viserene, men ikke hva de peker på.
Ingen bruker kronografkomplikasjonen uansett.
ja, man ser viserene, men ikke hva de peker på.
Hvor fikk du tak i den, evnt hvor får man kjøpt slike? Vil ha!!Jeg er nå glad jeg ikke kvittet meg med denne da jeg solgte min Sapphire Sandwich.
Vis vedlegg 37453
Hvor fikk du tak i den, evnt hvor får man kjøpt slike? Vil ha!!
Jeg fikk den samme med den siste Speedyen som en forhandler hadde da han mistet AD-status fra Omega. Er du ikke Omega-AD kan en slik kun kjøpes fra meg, og da for
Vis vedlegg 37500
Jeg fikk den sammen med den siste Speedyen som en forhandler hadde da han mistet AD-status fra Omega. Er du ikke Omega-AD kan en slik kun kjøpes fra meg, og da for
Vis vedlegg 37500
Har du sett ut av vinduet den siste uken?Pokker... Er det ikke "Summer 2017" snart?!
Så "Speedy Tuesday" var alle tiders luremus?Har du sett ut av vinduet den siste uken?
Vi er i gang med autumn 2017-allerede...
TUSEN TAKK for den infoen sjef
Tenkte det kunne være til hjelp, så ville deleTUSEN TAKK for den infoen sjef
Trodde at 1958/957 lenka skulle passe, men den gjør tydeligvis ikke det den da?
Tenkte det kunne være til hjelp, så ville dele
Hvorvidt andre lenker passer, vet jeg ingenting om
Noen som har hørt rykter om leveringsdaoter og om alle blir levert samtidig eller om noen land/deler av verden er før andre?
Klarer snart ikke vente lenger
Tror du de kommer plutselig? Omega har jo vært flink til nå å holde oss oppdatert, så de gir vel sikkert da en liten heads up i form av mail når de er ferdig til levering ogForhandleren min har i hvert fall ikke noe info - men det bør vel begynne å nærme seg nå....
Tror du de kommer plutselig? Omega har jo vært flink til nå å holde oss oppdatert, så de gir vel sikkert da en liten heads up i form av mail når de er ferdig til levering og