The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Ser for meg at det blir levering til lokal AD for min del denne gang, om jeg ikke plutselig får et lite innfall om noe annet :rolleyes:

Velger de fleste å hente ut hos norsk AD, eller hente i utlandet for å spare noen tusen? Ennå ikke bestemt meg..

Jeg henter den ut lokalt, det er nok greit i forhold til garantier (forbrukerkjøpsloven). I tillegg er det alltid bra å kunne støtte lokal AD :)

• Liker
Reaksjoner: JohanB
Jeg henter i London. Slår to fluer i en smekk - langhelg med fruen og henting av klokke:)

Jeg henter i London. Slår to fluer i en smekk - langhelg med fruen og henting av klokke:)
Var sugen på dette selv, men vet ikke om kona blir happy når det ligger en baktanke bak turen.. Dessuten må man støtte lokale ADer syns nå jeg, vet ikke om de tjener noe på det men ;)

Noen tanker om å hente den hos andre AD´er enn Bjerke, f.eks Christensen? Eller er Bjerke "hoved" AD og klokken kan dukke opp raskere der?

Noen tanker om å hente den hos andre AD´er enn Bjerke, f.eks Christensen? Eller er Bjerke "hoved" AD og klokken kan dukke opp raskere der?
Jeg hadde tenkt og gjøre et forsøk på å få hentet den ut hos AD Urmaker Lian i Trondheim, om det går i orden for Omega.

Svar fra Omega på mitt ønske om å få levert til Bjerke:

Dear Speedy Tuesday Fan,

We are more than happy deliver the watch there.
We will update your pick-up preferences and inform our authorized dealer.
The watches are expected to be delivered in the month of July-August.
Sorry we cannot be more precise at this point.

De leverer til Askeland også - men sa ikke noe om tidspunkt til meg. Satser på at det betyr at jeg får den som lovet i mai :D

"Dear Speedy Tuesday Fan,

We are more than happy deliver the watch there.

We will update your pick-up preferences and inform our authorized Dealer."

Har alle som har valgt butikk fått tilbakemelding på det?
Sendte svar til avsender, men har ikke hørt noe siden.