The times they are a changing

Medlem
30. juni 2008
Sted
Kristiansand
Var innom Rolex forhandleren ibyen idag og til min overraskelse hadde de både Daytona SS og Milgauss GV på lager! Daytonaen var priset til litt over 61k, mente disse var veiledene 65k? Milgaussen mener jeg stod til ca. 45k. Morsomt med tanke på de som selger på finn og andre steder som vil ha 50/60k for en GV.
Virker kanskje som folk holder pengene tettere til brystet i disse tider ja.

Kan jeg spørre hvilken forhandler som hadde Daytona på lager? Er på jakt etter en med hvit skive.

Bullit skrev:
Var innom Rolex forhandleren ibyen idag og til min overraskelse hadde de både Daytona SS og Milgauss GV på lager! Daytonaen var priset til litt over 61k, mente disse var veiledene 65k? Milgaussen mener jeg stod til ca. 45k. Morsomt med tanke på de som selger på finn og andre steder som vil ha 50/60k for en GV.
Virker kanskje som folk holder pengene tettere til brystet i disse tider ja.

Veiledende på daytona er under 60K. Ingen i Oslo selger til veiledende, litt irriterende IMO.

K-man skrev:
Hei!

Jmf siste norske katalog til Rolex har Daytona i ss retail på 65 200,-.

Mulig jeg har lest for mange kataloger og tatt feil her. :oops: Eller min katalog er utdatert.
Uansett burde det være greie tider for den som er på jakt etter denne modellen.

Det burde muligens være letter nå ja. Men jeg venter enda på det prisraset som gjør at jeg virkelig kan kjøpe masse snadder. Mulig det er den samme markedet som vil gjøre at jeg må ta tap på de urene jeg skal selge. Ikke lett å vinne hele tiden, dessverre...