The unbeatables

Medlem
26. des. 2013
Sted
Røyneberg
Godt koordinerte innkjøp igjen - i dag landet det to bokser. Men boksene har mer enn samtidig ankomst til felles. Sammen inneholder de nemlig - The Unbeatables!

Den første har hvit ytterboks og rød innerboks.

Den andre er en type III, class 4 klokke.

Dette blir DØDSSPENNENDE!

Da begynner vi med den minste pakken.

Jeg sa jo den ene hadde hvit ytterboks.

Jeg sa også den hadde rød innerboks...

Møt Seiko SNZG15J1!

Inhouse, og greier.

Etter at jeg solgte mine Seiko-dykkere, har det tæret på meg at jeg ikke hadde en Seiko i samlingen. SNZG15J1 (med sandblåst kasse) er en LATTERLIG tøff klokke til en LATTERLIG lav pris. Jeg vil si at denne klokken er USLÅELIG når det gjelder pris/ytelse :)

Og nå over til noe litt annet:

Tools...

Møt Marathon GSAR med "sterile dial":

Denne er også USLÅELIG, i den forstand at den tåler alt - den ultimate beater. Er klokken analog, med lang forventet levetid (5-10 år), mulig å vedlikeholde, antimagnetisk, vanntett, tåler høyde, tåler ukontrollert fall fra en halv meters høyde, kan avleses i mørket mer enn 8 timer (GSAR har tritium i visere og timemarkører), er rustmotstandig og med "elapsed time ring" er klokken Type III i følge MIL-W-46374 (siste oppdatering fra 1991). Og er den i tillegg mekanisk, er den Class 4 etter samme spesifikasjon. GSAR er type III, class 4, og det i seg selv er kult. Ikke sant, @r_inge? :)

Så da endte dagen med en dobbel kveldens:

Takk for oppmerksomheten!

Redigert av en moderator:
"The Unbeatables" høres ut som en cheesy rip-off av The Expendables, men dette her var langt fra cheesy!

Gratulerer med tøffe klokker!

Gratulerer med to skikkelige tøffinger. Hva er sizen foressten ?
Sko gjerne hatt en GTG og tafset litt på de, men jeg har flyttet til Hsund.
Men med litt planlegging så er det ikke umulig hvis vi setter det til en fredag eller lørdag:)

Kjør utboxing på toolsa og!

Takk igjen :)

@r_inge: Seikoen er 42mm diam, 12mm tykk, 49mm lug-to-lug og 22mm lug width, GSAR er 40mm diam kasse men 41.5mm målt over bezel, 13.75mm tykk, 48mm lug-to-lug og 20mm lug width - på godt norsk.

Jeg har enda en kniv på vei fra en annen kilde, får kjøre fellesunboxing når den ankommer :)

Redigert av en moderator: